XXX - Glæd jer
Fra : zcully

Dato : 16-09-02 23:12

Vil bare sige at der er noget at se frem til.
Var lige inde og se den til forpremiere og den holder totalt.
En blanding mellem Blade og James Bond.

Hvis ikke i kender den allerede, så tjek traileren her:
http://www.apple.com/trailers/columbia/tripleX/

Den får DK premiere d. 3 okt.

/Zcully

Fra : Per Kristensen

Dato : 17-09-02 10:04

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> En blanding mellem Blade og James Bond.
>
> Hvis ikke i kender den allerede, så tjek traileren her:

Ja så er vi godt nok ikke enige. Jeg så filmen for nogle uger siden, og jeg
var ret skuffet. Ja vist, hvis man er til tomhjernet action uden megen
mening og blottet for realisme, så er den nok OK.... men det er jeg bare
ikke.
xXx er en plat Bond-plagiat-wannabee.

SPOILER LÆNGERE NEDE!!!
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
For lige at nævne et par ting, så er scenen med den varmesøgende raket
totalt latterlig, og hvad med en kikkert, der kan tage helt normale
farvebilleder igennem en murstensvæg?

Fra : Tenzel Kim

Dato : 17-09-02 10:12

Per Kristensen wrote:

> [...]
> For lige at nævne et par ting, så er scenen med den varmesøgende raket
> totalt latterlig, og hvad med en kikkert, der kan tage helt normale

Helt enig. Den der kiggert var lige en tand for smart. Først indstiller
han den på på "X-ray vision" eller sådan noget så han kan se igennem
gennem muren. Derefeter at skifte fokus på kiggerten så den pludselig
kan se alt normalt. Interessant kiggert der sådan kan ændre fokus flere
gange undervejs til sit mål. Han burde ende med at stå at kigge på muren
igen så snart han skiftede fokus igen men nej, hvorfor dog være bare den
mindste smule realistiske.

Tenz.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 17-09-02 10:06

zcully wrote:

> Vil bare sige at der er noget at se frem til.
> Var lige inde og se den til forpremiere og den holder totalt.
> En blanding mellem Blade og James Bond.

Kunne ikke være mere uenig. Totalt forudsigelig James Bond på syre film.
Intet nyt eller interessant overhovedet. I en hvilken som helst
scene var det bare at sige til sig selv hvad er det vildeste og mest
overdrevede der kan ske og ganske rigtigt er det præcis hvad der så
sker. XXX er blevet omtalt som nutidens svar på James Bond og hvis det
er rigtigt så må jeg sku indrømme at jeg er ufattelig skuffet. Det var
som at se en James Bond film hvor man havde sagt til sig selv at filmene
var blevet for kedelige og at der var for lidt eksplotioner og jævn
action og for meget historie og så rettet op på det.

Tenz.

Fra : KO

Dato : 17-09-02 10:26

"Tenzel Kim"
> [...]
> var blevet for kedelige og at der var for lidt eksplotioner og jævn
> action og for meget historie og så rettet op på det.

Denne udtalelse er jeg enig med dig i.
Der er ALT for mange forudsigelige ting i filmen. Alt for mange huller.
Dårligt skuespil. Og alt alt alt for utroværdig og totalt blottet for bare
en lille smule realisme!!! Bare min mening!

Fra : Simon Pedersen

Dato : 17-09-02 13:28

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Dårligt skuespil. Og alt alt alt for utroværdig og totalt blottet for bare
> en lille smule realisme!!! Bare min mening!

Jeg synes nu ganske godt om filmen. Måske fordi jeg ikke tog den for
højtidlig og var forbedret på noget ala. James Bond.
For det første. JA, der skal en række ting i den film hvor man sidder og
ryste op hovedet, men jeg må sige, de gange det skete var jeg samtidig
underholdt. Nøjagtigt som en Bond-film ville have påvirket mig (Bortset fra
at jeg sjældent er underholdt i nogen Bond film).
Man skal bare acceptere filmens miljø, og se den for det den er. Ganske
udemærket action.
Og at begynder at kommenterer kikkerteren er da rimelig latterlig, når man
nu udemærket ved at man ser en film, som sikkert har de vildeste ting
(Nøjagtigt som James Bond, i denne film ligner det bare ikke papmaché)
Som I nok allerede kan regne ud, er jeg ikke den største fan af Bond'en, og
jeg kunne godt lide denne film. Ikke på grund af Disel's manglende skuespil
(som han dog har bevist han godt kan finde ud af i f.eks. Pitch Black). Han
er god i en rolle der er "bygget" til ham. Han skal løbe rundt og sprænge
til i luften, og det må man sige han gør i denne film.

Triple X er en film man skal vente med at tage ind at se til man er i humør
til det.

/SaP\

Fra : zcully

Dato : 17-09-02 15:46

Du har ganske ret.
Jeg ser det også fra det synspunkt at filmen ikke er realistisk og bare er
totalt overdrevet action uden de store Oscar præstationer. Derfor syntes jeg
den er fed.
Der er jo stortset intet realistisk i den film. Tænk bare på Lavinen....

Minority Report, 12 Monkeys, Det femte element syntes jeg også var totalt
fede fordi jeg ikke tænkte på at det var realistisk, men at det var en
fremtidsfilm hvor man bare skal leve sig ind i at sådan er fremtiden, ifølge
den film.....

Men sådan er vi vel forskellige.

/Zcully

Fra : Jeppe Møller

Dato : 17-09-02 16:34

Jeg har ikke set filmen men blev skræmt fra det efter jeg så et kort klip i
Letterman;

xXx skal lave 'en omvendt Plisken' og hoppe ud på en båd i fart fra en bil
(eller noget i den stil). Da han tager springet folder der sig en KÆMPE
faldskærm ud med det amerikanske flag på (urf!). Patriotisme i højeste gear!
Se evnt. Postman med Kevin Costner istedet, jeg har en ide om at man får
flere grin for pengene i den film.

mvh
/JeppeM

Fra : Simon Pedersen

Dato : 17-09-02 17:20

"Jeppe Møller" <jeppem@groenjord.dk> wrote in message
> [...]
gear!
> Se evnt. Postman med Kevin Costner istedet, jeg har en ide om at man får

Ja, det skræmte også mig lidt. Men der kan være 2 forklaringer (udover den
vi ikke gider snakke om)
1) Ham der har lavet bilen er en slags Q der gerne vil med i felten og den
slags. Han går meget op i at tjene sit land osv. Det kunne tænkes at det er
ham der har plantet flaget der.
2) Jeg ser det stadig som en slags parodi på James Bond..der er en række
referencer til Bond, og denne kan være en af dem.

/SaP\

Fra : Jens Thomsen

Dato : 18-09-02 11:57

"Simon Pedersen" <flowbreakers@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> 2) Jeg ser det stadig som en slags parodi på James Bond..der er en række
> referencer til Bond, og denne kan være en af dem.

Lyder meget plausibelt. Jeg mindes da at have set Bond iført en faldskærm
med Union Jack som motiv?

MVH
Jens

Fra : Martin Møller

Dato : 18-09-02 17:51

Jens Thomsen wrote:

> Lyder meget plausibelt. Jeg mindes da at have set Bond iført en faldskærm
> med Union Jack som motiv?

Jep. I starten af The Spy Who Loved Me, hvor Bond efter en intens skijagt
kører ud over en skrænt og aktiverer sin faldskærm som ganske rigtigt
udfoldes med Union Jack som motiv.

--
Mvh. Martin Møller

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 17-09-02 18:23

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> En blanding mellem Blade og James Bond.
>
> Hvis ikke i kender den allerede, så tjek traileren her:

Hmm, jeg sad og tog mig til hovedet da jeg så den i USA.... Amerikanerne
kunne vist godt lide den, så du er da ikke HELT alene. Om du så er glad for
at dele smag med Amerikanerne må du jo selv om.:)

/Lars