Opstartslogo
Fra : Unlock i Horsens

Dato : 16-09-02 22:27

Hvordan fjerner/nulstiller jeg det på en 8210 uden kabel?
Jeg har en 3310 som jeg kan montere med et kabel.... kan man på en eller
anden måde gøre som med operatør logoer?... sende med Logomanager evt?

Unlock i Horsens
HP: www.to-design.dk
Email: unlock_horsens@hotmail.com
Tlf.: 61406555

Fra : Eliasen

Dato : 17-09-02 10:08

"Unlock i Horsens" <olesan@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvordan fjerner/nulstiller jeg det på en 8210 uden kabel?
> Jeg har en 3310 som jeg kan montere med et kabel.... kan man på en eller
> anden måde gøre som med operatør logoer?... sende med Logomanager evt?

Du kan knalde 3310'eren til Logomanager, lave et blankt billede
(opstartslogo) og sende det som SMS til 8210'eren.

--
Eliasen

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 17-09-02 10:38

Hvordan gemmer jeg det på 8210'ern?
Når jeg tager rediger>gem så gemmer den som den plejer inde i Udbakke

Fra : Eliasen

Dato : 17-09-02 10:44

"Unlock i Horsens" <olesan@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvordan gemmer jeg det på 8210'ern?
> Når jeg tager rediger>gem så gemmer den som den plejer inde i Udbakke

Det skulle den ikke gerne. Husker du at sende det som "operator logo" i de
options du har i Logomanager?

--
Eliasen

Fra : Eliasen

Dato : 17-09-02 10:46

"Eliasen" <FJERNDETTEeliasen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Det skulle den ikke gerne. Husker du at sende det som "operator logo" i de
> options du har i Logomanager?

Arrrrgh! Som "startup logo" selvfølgelig.

--
Eliasen

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 17-09-02 10:52

Det duer ikke.... der kommer bare en sms med ingenting i

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 17-09-02 10:48

Det er et opstartslogo jeg skal ha fjernet/erstattet med det originale
Ikke et operatør logo

Fra : Eliasen

Dato : 17-09-02 10:56

> Det er et opstartslogo jeg skal ha fjernet/erstattet med det originale
> Ikke et operatør logo

Mente at have gjort det via SMS tidligere. Du er sgu nok nødt til at gå via
en infrarødforbindelse fra PC'en. Har du en sådan (IR, forstås)?

--
Eliasen

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 17-09-02 10:58

Sådn en har jeg nemlig ikke.... men findes der ikke en eller anden kommando
til at nulstille startuplogo?.... genetabler standard indstillinger virker
ikke