MS Windows
briani 27239
To brugere af pc
Fra : Shorty

Dato : 16-09-02 22:32

Hej Alle

Er der nogen der kan og vil fortælle mig hvordan jeg får windows98 til at
skelne mellem to brugere, således at den ene af os ikke skal fortælle win98
hvilken internet udbyder det skal kalde op når brugeren (mig) vil bruge
explore eller outlook express, jeg håber på¨noget i retning af at det er nok
at fortælle systemet hvem der logger på ved opstart

PFH. tak

mvh newbie

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 22-09-02 01:16

Shorty skriver bl.a.:

> [...]
> outlook express, jeg håber på¨noget i retning af at det er nok
> at fortælle systemet hvem der logger på ved opstart

Installér og brug Family Logon (eller hvad det nu måtte hedde på
dansk), det virker nogenlunde. Ellers må du videre til XP for at
få et rigtigt flerbrugersystem.

Niels