why.........
Fra : David

Dato : 16-09-02 21:44

jeg forstår ikke hvorfor jeg er blevet slettet i denne nyhedsgruppe.
Mine spørgsmål og svar er væk selvom de ikke er gamle.
Er der nogen der kan besvare dette ?
M.v.h David
__________________________________________________________________ David
Jørgensen ICQ#: 165380766 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Robert Piil

Dato : 16-09-02 22:00

On Mon, 16 Sep 2002 22:44:24 +0200, "David" <a.nature@oncable.dk>
wrote:

>jeg forstår ikke hvorfor jeg er blevet slettet i denne nyhedsgruppe.
>Mine spørgsmål og svar er væk selvom de ikke er gamle.

Der er fem indlæg her i gruppen fra dig fra den 9. og 10. september,
er det dem du tænker på?

>Er der nogen der kan besvare dette ?

Din nyhedslæser er defekt, men det er vist muligt at omgå dens fejl.
Prøv at spørge i dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 17-09-02 14:22

Prøv at nulstille din nyhedsgruppe, og så hente alle indlæg igen.

Rabbit