MS Windows
briani 27239
Snyde win95 "Kun til installation på ny pc~
Fra : leifnel

Dato : 16-09-02 21:49

En stakkels fattig bekendt har en 75MHz maskine, der kører win95. (dette
for at pointere, at der ikke kan installeres noget nyere)
Den er gået i udu, og jeg skal få windows op at køre igen.
Men den eneste win95, der kan opdrives er "kun til installation på ny
pc".
Hvordan er det,man kan omgå det?
Det er noget med at slette/omdøbe et par filer, men jeg har fjernet
msdos.sys, io.sys og command.com.
Men det er ikke nok; installationsprogrammet siger, at der er
installeret et os, og man skal købe opdatering til win95 i stedet. Så
hva så hva?

http://www.kandu.dk/

Fra : Steen B

Dato : 16-09-02 22:12

On Mon, 16 Sep 2002 20:49:15 GMT, "leifnel" <leifnel.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>Men det er ikke nok; installationsprogrammet siger, at der er
>installeret et os, og man skal købe opdatering til win95 i stedet. Så

slet win.com i windows biblioteket
/steen

Fra : Per Thomsen

Dato : 23-09-02 10:48