MS Windows
briani 27239
Stort XP Pro Problem
Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 16-09-02 21:02

Hej NG

Jeg har et stort problem med mit engelske Win Xp Pro. Jeg har nu to gange
måttet geninstallere systemet da det nærmest tager kontrollen over sig selv;
Jeg har tit skole arbejde liggende på mit skrivebord og pludselig en dag
findes filerne ikke et eneste sted på computeren mere. Ikonet er stadig at
se på skrivebordet men fejlmelder ved åbningsforsøg. Det samme gælder
placerede genveje som Outlook Express og andre manuelt tilføjede, et
dobbeltklik åbner ikke programmet. Samtidig har jeg konstateret ændringer i
startmenuen og sågar også udseendet af skrivebordet altså genveje og filer
forsvinder helt, kommer dog igen ved genstart. Her kan genvejene så godt
virke igen, men filerne er stadig væk! Når den kommer i denne tilstand kan
jeg heller ikke tilføje nye genveje på skrivebordet. Ved et højreklik på en
exe fil (f.eks) er min enesye option "send to floppy"
Jeg har slået "Guest Account" funktionen fra og er selv som admin, som
iøvrigt også er den eneste account på maskinen!
Det er ligesom der er et eller andet der trigger det, men jeg aner ikke
hvad!?!?!?
Jeg vil blive meget glad hvis der er nogen der har et bud da jeg er træt af
at miste mit arbejde gang på gang!

MMJ
In order to create - You must destroy!

Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 16-09-02 21:06

Jeg glemte lige at sige at den også fjerner de hentede headers i Outlook
Express og det fra alle NG's

Fra : Erik B. H@nsen

Dato : 16-09-02 23:38

> [...]
en
> exe fil (f.eks) er min enesye option "send to floppy"

Først og fremmest vil jeg anbefale en virus scanning pga. de symptomer du
beskriver.

Erik.