darkstone - throne of darkness
Fra : maoam

Dato : 16-09-02 19:12

Jeg har tænkt at anskaffe dette spil, men jeg har set der er en anden
version (Throne of Darkness Bestseller) som koster det halve...
Så nu spør jeg: Er der nogen forskel på Throne of Darkness og Throne of
Darkness Bestseller udover prisen?

Fra : Devast8or

Dato : 16-09-02 22:29

Throne Of Darkness, er det ikke den Diablo klon hvor man er 4 samuraier?
Hvis det er det, så prøv at hente en demo af det før du bruger penge på. Det
kan selvfølgelig være at vi ikke har same smag, men jeg syntes at det
virkede så ringe at jeg ville være flov over at have snedt det på markedet
hvis jeg havde været med til at lave det.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : maoam

Dato : 17-09-02 05:55

> [...]
> virkede så ringe at jeg ville være flov over at have snedt det på markedet
> hvis jeg havde været med til at lave det.

Jo det er det spil, og jeg synes det er ret godt (har demoen)
I starten rynkede jeg osse lidt på næsen fordi det så så "alternativt" ud,
men gav det en chance og nu vil jeg altså til at købe det... Ved bare ikke
om jeg skal ofre 200 eller om jeg får det samme for 90 kr (bestseller)

Fra : JH

Dato : 17-09-02 09:31

maoam wrote:

> [...]
> "alternativt" ud, men gav det en chance og nu vil jeg altså til at
> købe det... Ved bare ikke om jeg skal ofre 200 eller om jeg får det

Mon ikke den eneste forskel er at du får en papir-manual i den dyre
version - og en .pdf-manual i den billige?
Spillet er jo nøjagtig det samme.
Mærk på den dyre kasse hvor tung den er, så får du en fornemmelse
af om der er en tyk manual med.

JH

Fra : Devast8or

Dato : 17-09-02 11:15

Ok, jamen så skal jeg da endelig ikke forsøge at snakke dig fra at købe det.
Som sagt var det også bare en lille advarsel i tilfælde af at du kun havde
set det i butikken (jeg syntes nemlig også at det så ok ud bagpå æsken). God
fornøjelse :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : JH

Dato : 18-09-02 10:53

Devast8or wrote:
> [...]
> købe det. Som sagt var det også bare en lille advarsel i tilfælde af
> at du kun havde set det i butikken (jeg syntes nemlig også at det så

Glemte lige: Har set det hos Fona til kr. 99,- i "fuld" udgave.

JH

Fra : maoam

Dato : 18-09-02 14:25

> Glemte lige: Har set det hos Fona til kr. 99,- i "fuld" udgave.

Takker og bukker... æh.. nejer :)