logo i nokia 6210
Fra : Søren Dp

Dato : 16-09-02 17:35

Hej

er der nogen mulighed for at få original logoet tilbage i en nokia 6210, med
sonofon abb.

Fido
**min email er ikke rigtig - gider ikke alt det spam - sorry**

Fra : Th Frydensberg

Dato : 16-09-02 20:04

SONOFON abnm. Vil du fjerne dit logo på din mobil telefon så send beskeden:
CLEARLOGO til 1221 og det koster kun alm SMS takst. virker kun på sono abnm.
På en nyere Nokia-telefon :3310 og 3330 kan du taste for at slette logo

*#OPR0LOGO#

altså :

*#67705646#

http://mobil.sol.dk/ nederst på siden kan du tilmelde sig sol, og
derunder kan du slette dit logo!

Fra : Søren Dp

Dato : 16-09-02 20:41

Hej igen - tak men jeg har sonofon omen kan ikke sende til 1221 - den
skriver at nummeret ikke findes

Fra : Th Frydensberg

Dato : 17-09-02 14:14

send mig dit tlf nr så kan jeg sende en sms der sletter logo.........