Hvordan henter jeg en side ned igen med FP
Fra : petit

Dato : 16-09-02 18:00

Hej!

Jeg har lavet nogle ændringer på min hjemmeside (som jeg har "saved") ned på
harddisken - Men nu fortryde jeg de ændringer jeg har foretaget. Hvordan
henter jeg den version af siden (som ligger på serveren) ned på computeren
igen, så den kan erstatte den udgave jeg har på harddisken?

Det bør vel kunne lade sig gøre med FP - Jeg har tidligere "foretaget" samme
"arbejdsgang" med et FTP-program, med en anden hjemmeside.

m.v.h.

Peter

Fra : ha

Dato : 16-09-02 20:04

> Det bør vel kunne lade sig gøre med FP - Jeg har tidligere
> "foretaget" samme "arbejdsgang" med et FTP-program, med en anden
> hjemmeside.

Det kan det skam også. Åbn siden på serveren via FP, og
publish den derefter til din harddisk.

mvh
ha

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-09-02 20:32

"petit" <petit@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det bør vel kunne lade sig gøre med FP - Jeg har tidligere
> "foretaget" samme "arbejdsgang" med et FTP-program, med en

Kan gøres på flere måder:

Hvis der er FP-ext. på serveren: gå ind i MSIE, åbn dit site, du vil
redigere, klik på ikonet for FP på browserens menulinie, indtast
brugerid- og password når du bliver bedt om det, GEM SOM og indtast
stien til stedet på harddisken, hvor din hjemmeside ligger. Overskriv,
hvis du bliver bedt om det.

--
ahw

Fra : Is

Dato : 16-09-02 18:31

> [...]

samme
> "arbejdsgang" med et FTP-program, med en anden hjemmeside.
---
Hvilket FTP bruger du ??

--
Venlig hilsen