Eksportere Ringetone
Fra : Kim

Dato : 16-09-02 16:22

Jeg har skiftet min Nokia 3210 ud med en Ericsson T65.
Nu er jeg så glad for min ringetone i 3210'eren (Véd du hva' hun sagde),
og vil godt ha' den over i T65'eren.
Jeg har "Logomanager" til 3210 og "Fone Data Suite" til T65.
Kan man få melodien over ?

Mvh, Kim

Fra : Martin Heller

Dato : 16-09-02 21:29

"Kim" <vækmeddettekimspur@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og vil godt ha' den over i T65'eren.
> Jeg har "Logomanager" til 3210 og "Fone Data Suite" til T65.

Jeg ved ikke om du kan gøre det direkte, men der er en converter her
Nokia melodien ind og overføre den manuelt til din nye telefon.

Her er hvad jeg fik ud da jeg indtastede en Nokia ringetone
(Ved du hvad hun sagde):

---Nokia ringetone ---
name:d=5,o=4,b=70:8g1,8g1,8g1,8a1,4g1,4p,8e1,16p,4e1,8e1,
16p,8f1,8g1,8p,8g1,8a1,4g1,4p,8e1,8e1,8f1,2g1,2e1,2c1,4e1,
8p,2e1,4d1,8p,8c1,8d1,8e1,8p,4d1

---Ericsson ringetone ---
g g g a g p e p e e p f g p g a g p e e f G E C e p E d p c d e p d

Jeg ved ikke om det er converteren, som ikke er så god som det
burde, eller om det er den benyttede ringetone. Men jeg synes at
outputtet er noget hurtigere end det burde være. Du kan jo prøve
med din ringetone og se om resultatet bliver bedre.