Hvilken film...
Fra : Morten DH

Dato : 16-09-02 15:57

Kan huske en scene hvor man skyder en strandgæst med haglgevær fra en
forbikørende bil og så fortaber handlingen sig ellers. Det var vist en slags
ungdomsfilm af de lidt mere rå - kan i hvert fald huske min mor blev muggen
da hun hørte jeg havde set den... sikkert pga titlen, som jeg mener hedder
noget med Blodig Onsdag eller noget med onsdag i hvert fald...

Det var i sen 80'erne jeg så denne i videolokalet på et hotel så den er nok
fra omkring '75-'85...

Jeg har fundet disse 2 titler på imdb; men den første står der ik meget om
og den anden passer ik helt med at det skulle være en rå film (men jeg var
jo også kun et kid dengang):

http://us.imdb.com/Title?0088828
http://us.imdb.com/Title?0077235

Nogen der kan genkende det jeg beskriver?