KÆMPE HAVØRRED I UGGERBY Å
Fra : Stiller

Dato : 16-09-02 15:19

SÅ SKETE DET IGEN, GENNEMSNITS VÆGTEN FOR HAVØRRED FANGET I UGGERBY Å ER
IGEN ØGET . SØNDAG AFTEN BLEV DER FANGET EN KÆMPE PÅ IKKE MINDRE END 11,7 KG
99 CM.
( VEJET PÅ KONTROLERET VÆGT ) JEG HAR IKKE HØRT OM STØRRE HAVØRREDER I ÅR I
DANMARK. SÅ NU ER DER EN GRUND TIL AT KOMME TIL UGGERBY CUP NÆSTE WEEKEND SE
VORES HJEMME SIDE
WWW.UGGERBYAA.dk HVOR DER OGSÅ KOMMER ET BILLED AF FISKEN .

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 16-09-02 15:33

On Mon, 16 Sep 2002 16:19:04 +0200, "Stiller" <stiller@has.dk> wrote:

>WWW.UGGERBYAA.dk HVOR DER OGSÅ KOMMER ET BILLED AF FISKEN .

Ups, din CapsLock har vist sat sig fast midt i glæden over fisken

Hvis vi vil deltage i konkurrencen næste weekend, kan man så få nogle
tips til hvor man kan fiske. Jeg kender ikke noget til åen, men gider
heller ikke tage afsted, hvis man er helt blank med hvor der er godt.

Mvh. Brian
--
Min private babeside - nu med IPIX billeder.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Stiller

Dato : 16-09-02 16:56

Hej Brian
Hvis i kommer, skal i komme til Fisketrappen ved Bindslev gl. elværk lørdag
og spørg efter mig så skal jeg nok hjælpe. Nu ved jeg ikke hvor i kommer fra
, trappen ligger som sagt ved Bindslev som man finder hvis man køre fra
Hjørring til Sindal hvor man drejer til venstre mod Bindslev,forsæt ca 10 km
umiddelbart efter i er kørt over åen kommer der en grusvej på venstre hånd
op ad den så er i der

"Brian B. Christensen" <BEDSTEfar@BEDSTEpatricia-brinch.dk> skrev i en
meddelelse news:inqboucqrfcag5h6546svub2ak5tmlr5hc@4ax.com...

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 17-09-02 08:45

On Mon, 16 Sep 2002 17:56:14 +0200, "Stiller" <stiller@has.dk> wrote:

> [...]
>umiddelbart efter i er kørt over åen kommer der en grusvej på venstre hånd

Ok, takker. Vi må se hvad der trækker mest. AaB mod Farum eller
fiskestangen . Jeg var inde og se jeres billeder og det er da en
meget lækker Å i har der.

Mvh. Brian

Fra : Lars

Dato : 18-09-02 17:14

"Brian B. Christensen" <BEDSTEfar@BEDSTEpatricia-brinch.dk> wrote in message

> Ok, takker. Vi må se hvad der trækker mest. AaB mod Farum eller
> fiskestangen . Jeg var inde og se jeres billeder og det er da en
> meget lækker Å i har der.

Der er da ingen tvivl om at i skal til Uggerby Å. Jeg har sev fisket en del
der, og den er absolut et besøg værd! Jeg ville gerne selv med, men konen
siger nok nej, da vi ar en lille potentiel ny fisker på 2 måneder med kolik,
som hun gerne vil have jeg også passer

/Lars