MS Windows
briani 27239
Startside i Explorer
Fra : Per Andersen

Dato : 15-09-02 15:25

Hjælp
Jeg har været inde på en hjemmeside der har rettet i startsiden på min
Explorer.
Lige hvad jeg gør, starter den med den side - har prøvet at slette stien i
regedit.
Hvad gør jeg for at låse for den slags idiotiske angreb...

Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-09-02 17:21

Sun, 15 Sep 2002 16:25:13 +0200, skrev "Per Andersen"
<Per1@andersen.tdcadsl.dk>:

>Jeg har været inde på en hjemmeside der har rettet i startsiden på min
>Explorer.
>Lige hvad jeg gør, starter den med den side - har prøvet at slette stien i
>regedit.

Prøv at gå i funktioner => internetindstillinger => programmer =>
nederst »gendan standardindstillinger« (eller hvad det nu hedder
i dansk IE), på engelsk »Reset Web Settings...«

Hjælper dette ikke, så prøv med Add Aware.
<http://www.lavasoftusa.com/aaw.html>

Ellers fortæl, hvilken side det drejer sig om.

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, hvor spørgsmålet
hører hjemme og svar herpå bringes.