Hvilken router?
Fra : Preben Andersen

Dato : 16-09-02 15:06

Jeg har brug for en simpel (og billig) router mellem mit kabelmodem og min
switch. Det er nok med en enkelt port.
Er der nogen, der kan anbefale en billig løsning?

mvh
Preben

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 16-09-02 15:07

On Mon, 16 Sep 2002 16:05:41 +0200, "Preben Andersen"
<pran@privat.dk> wrote:

> Jeg har brug for en simpel (og billig) router mellem mit kabelmodem
> og min switch. Det er nok med en enkelt port.

Mon ikke, du får brug for to?

-A

Fra : Preben Andersen

Dato : 16-09-02 15:55

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message

> Mon ikke, du får brug for to?

OK, hvis du mener ind og ud

mvh
Preben

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 16-09-02 15:08

"Preben Andersen" <pran@privat.dk> wrote in

> Jeg har brug for en simpel (og billig) router mellem mit kabelmodem og
> min switch. Det er nok med en enkelt port.
> Er der nogen, der kan anbefale en billig løsning?

En brugt Zyxel Prestige 310 kan klare det godt.

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : Preben Andersen

Dato : 16-09-02 21:52

"Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> wrote in message

> En brugt Zyxel Prestige 310 kan klare det godt.

Det tror jeg du har ret i, men har du tilfældigvis sådan en liggende

mvh
Preben

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 17-09-02 08:04

"Preben Andersen" <pran@privat.dk> wrote in news:3d864468$0$66813
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Det tror jeg du har ret i, men har du tilfældigvis sådan en liggende

Jeg har desværre ikke flere, men mon ikke du i løbet af relativt kort tid
kan støve en op i news:dk.marked.privat.dk.edb.

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : b3nny pede

Dato : 16-09-02 16:32

Ja eller sæt to netkort i din computer :)
med windows2k / xp skal man kunne share connection mellem 2 netkort (svarer
til software route :)

mvh
/b3nny

Fra : Preben Andersen

Dato : 16-09-02 16:56

"b3nny pede" <b3nny@tdcadsl.dk> wrote in message
> Ja eller sæt to netkort i din computer :)
> med windows2k / xp skal man kunne share connection mellem 2 netkort
(svarer
> til software route :)

Ja det er en mulighed, men jeg er ikke interesseret i at have en maskine
tændt hele tiden for at være router for de andre.

mvh
Preben