Kære god folk lige et Ot indlæg :-) med fu~
Fra : Chokmah

Dato : 16-09-02 14:55

jeg har fåed nogen mails fra flinke og velmene medskirbenter om jeg
nu er blevet indkaldt af retten p.gr af distrubation af softwere -
hvad jeg nu godt nok arldirg har gjort .
jeg er på ferie pt men har da en der foder dyr holder øje med post
osv.
jeg har en del og se til her i min *ferie* så jeg har droppet et par
grupper og har Pt ikke lige tid til at skrive om andet ind det der
interessere mig - så jeg abonere kun på de grupper jeg brænder for og
er kun med på de tråde der interessere mig - så div tågehovede ligger
i mit ferie kill filter .
Nå men jeg har lige hentet headers på ny i en anden news reader og ser
at der forsøegs at skabe støj i dss igen og jeg ser også er det som
det bør bliver ignoreret - det tror jeg bare vi bliver ved med - dte
er ihvertilfælled den bedste ide og når man så ser det - jamen så send
en klage til udbyderen - bare find messege id abuse også skriv til
denne abuse afdeling om de ikke vil være venlige og anmode kunden om
at følge fundassen og lade være med at skabe støj i gruppen.
så dør de hænd af vejen alt det her kævl om at man hæmmer ytrings
friheden er noget ævl der er masser af relevante grupper hvor man kan
ytre sig om netop disse ting - men dss er ikke en af dem.
men nej jeg blev arldirg klippet fra sunsite og jeg er er arldirg blev
sagsøgt for noget der har med internet - usnet at gøre og bliver det
næppe - her er et par eksempler på hvordan man skriver en klage - er
man i tivl om det tekniske så bare svar på det her indlæg og jeg eller
en anden skal nok forklare det i den pågældene gruppel.
et lidt alternativt valg men - jeg tror lige admin grupperne skal ha
en pause

"Kuruderu"

poster man til :

abuse@post.tele.dk

begrundelse : anmod venligst kunde om ikke at skabe støj i
dk.snak.seksualitet og skrive efter den gældene fundas som er
bekskrevet i net ediketten

MvH
hvem der så end skriver

"Clak Kent" el "Niels Griis" - jeg tror også han går som
anders and

poster man til :
news-abuse@wol.dk

Bo M Mogensen

fut :sunsite.tf.offtopic
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Kuruderu

Dato : 17-09-02 01:48

Jeg er da glad for at du sender en mail til abuse hos tele dk fordi jeg
forsvarede din person her i gruppen, men bare rolig det skal ikke ske igen

Kuruderu

Fra : Niels Griis

Dato : 17-09-02 10:56

"Kuruderu" <Kuruderu@dak.kollegie6400.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er da glad for at du sender en mail til abuse hos tele dk fordi jeg
> forsvarede din person her i gruppen, men bare rolig det skal ikke ske igen

Tag det ikke personligt. Sådan er han bare.

Fra : mc

Dato : 17-09-02 12:16

"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message

Hej
Gider du ikke skrive "news:" foran indlæggene. Jeg tror det er derfor, at de
ikke kommer frem, når jeg trykker på de links (jeg bruger OE).

mvh mc