XP spærre adgang til dokumenter,,, hjælp s~
Fra : Flemming

Dato : 15-09-02 14:42

Min gode ven skulle have formateret harddisken og jeg flyttede alle
væsentlige data ned på en anden maskine på intranettet. derefter format c:
og install af Xp pro dk. Vi flyttede alle data op på en ny harddisk ( så
der nu er 2) og installerede office XP.
Han have lavet en konto som admin til sig selv og en til kærsten, også som
admin. Dog kunne han ikke få adgang til alle dokumenter som vi lige havde
flyttet op. Han slettede så sin profil, og lavede en ny i håb om at det
hjalp. men nej, nu er der slet ikke adgang til noget som helst.
Så blev maskinen formateret igen og nu blev 2000 lagt ind på den, det
hjalp ikke. Dokumenterne er spærret.
Hvad gør jeg for at hjælpe her ??????

Venlig hilsen
Flemming Jahns

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 16-09-02 22:20

"Flemming" <fl.jahns@get2net.dk> skrev i en meddelelse
[snip]
> [...]
> hjalp. men nej, nu er der slet ikke adgang til noget som helst.
> Så blev maskinen formateret igen og nu blev 2000 lagt ind på den,

Højreklik på mappen - vælg egenskaber - fanen sikkerhed/knappen
tilladelser. Overtag ejerskabet.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.