Online radio ?
Fra : P.Sørensen

Dato : 16-09-02 13:28

Jeg kan ikke høre DR`s online radio hvis min (Norton) firewall er slået til.
Jeg har forsøgt at indsætte webadressen i "advanced"/ Add.., men det er en
http adresse, som den åbenbart ikke vil acceptere. Hvordan kommer man
omkring dette problem, så man kan høre radio med aktiv firewall??
Adressen er http://player.dr.dk/netplayer/netplayer.htx?stationId=2&player=1

hilsen P.sørensen

Fra : Michal Wodzinski

Dato : 16-09-02 13:59

Fra : P.Sørensen

Dato : 16-09-02 14:40

dvs du smækker blot 129.142.21.26 ind i din fwall :)

Nej, det virkede altså heller ikke,omend den faktisk som du sagde,
accepterede ip adressen i feltet..men resultatet er det samme, ingen musik
med firewallen aktiveret??!
PS, hvordan ser man ip adressen, feks. på denne website?
P.sørensen

--
MW

Fra : P.Sørensen

Dato : 16-09-02 15:04

Problemet løst. Man skal ind i Media playerèn og fravælge alt andet end http
som streamer..!
hilsen preben

Fra : Alex Holst

Dato : 16-09-02 15:03

"P.Sørensen" <psi@vestnet.dk> wrote:
> Nej, det virkede altså heller ikke,omend den faktisk som du sagde,
> accepterede ip adressen i feltet..men resultatet er det samme, ingen musik
> med firewallen aktiveret??!

Gad vide hvad der tager mest tid og energi: at faa online radioen til at
virke med din firewall eller at droppe din firewall og laere nogle gode
vaner i stedet? OSS'en kan hjaelpe dig med det sidste og dermed loese
dit radioproblem:

http://a.area51.dk/sikkerhed/

Fra : rea721

Dato : 16-09-02 16:26

Alex Holst wrote:

> Gad vide hvad der tager mest tid og energi: at faa online radioen til
> at virke med din firewall eller at droppe din firewall og laere nogle
> gode vaner i stedet?

Hehe, ja det var så at få onlineradioen til at virke

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : P.Sørensen

Dato : 16-09-02 17:02

> Gad vide hvad der tager mest tid og energi:
OSS'en kan hjaelpe dig med det sidste og dermed loese
> dit radioproblem:
>
> http://a.area51.dk/sikkerhed/
>
> --
ja efter at have klikket ind på ovenst. link, så er jeg da ikke i tvivl om,
hvad der tager mest tid og energi...! Hvor mange A4 sider er der mon? 50?..
P.sørensen.

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 16-09-02 17:14

P.Sørensen wrote:
> ja efter at have klikket ind på ovenst. link, så er jeg da ikke i tvivl om,
> hvad der tager mest tid og energi...! Hvor mange A4 sider er der mon? 50?..
> P.sørensen.

Hvordan får du 2 sider til at fylde 50?

Kik på http://a.area51.dk/sikkerhed/hjemme_pc#firewall

Listen over huller i personlige firewalls fylder da mere!

Fra : Michal Wodzinski

Dato : 16-09-02 16:07

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 16-09-02 16:32

Michal Wodzinski <michal@null.dk> writes:

> Må jeg godt bruge den link når jeg nogle gange poster svar?

Det gør mange andre, og det er den officielle OSS for gruppen (der er
link til den fra www.usenet.dk), så der skulle ikke være noget i vejen
for at linke løs.

/L

Fra : Alex Holst

Dato : 16-09-02 16:25

Michal Wodzinski <michal@null.dk> wrote:

> Må jeg godt bruge den link når jeg nogle gange poster svar?

Jo flere der bruger linket, jo bedre.

Fra : Michal Wodzinski

Dato : 16-09-02 18:04