Problemer med SF!
Fra : Notredamus

Dato : 16-09-02 13:16

Har i også visnings problemer med index-siden på SportsFiskeren.dk,
Eller er det bare min browser der har problemer.?

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 16-09-02 20:56

"Notredamus" <privat@privat.dk> wrote in message
> Har i også visnings problemer med index-siden på SportsFiskeren.dk,
> Eller er det bare min browser der har problemer.?

Brug en newsreader - f.eks. den i Outlook Express - så slipper du for
browser-relaterede problemer. Dette er Usenet, ikke en tilfældig websites
forum.

Fra : Notredamus

Dato : 17-09-02 13:41

<klip>
> Brug en newsreader - f.eks. den i Outlook Express - så slipper du for
> browser-relaterede problemer. Dette er Usenet, ikke en tilfældig
> websites forum.

Hmmm....Det svar forstår jeg ikke helt !

Fra : Lure .

Dato : 19-09-02 19:49

> <klip>
>
> Hmmm....Det svar forstår jeg ikke helt !

Jeg kan fint åbne DSF hjemmeside men den er godt nok lidt langsom.
Du må ikke sige det til nogen, men jeg kan fortælle dig at Websites helst ikke må nævnes herinde.

Hilsen Lure
Håber at du får DSF til at virke.

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 19-09-02 20:46

On Thu, 19 Sep 2002 20:49:05 +0200, Lure . <lure@pc.dk> wrote:

>Jeg kan fint åbne DSF hjemmeside men den er godt nok lidt langsom.
>Du må ikke sige det til nogen, men jeg kan fortælle dig at Websites helst ikke må nævnes herinde.

Jeg synes ikke du er fair nu. Du bruger uhæmmet denne gruppe til at
teste. Jeg tilbyder at hjælpe med at finde ud af dit problem og du
begynder istedet for at teste fra Scandicangler.com.

Og nu begynder du at fyre noget ævl af som slet ikke passer.
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Lure .

Dato : 19-09-02 20:34

> Jeg synes ikke du er fair nu.

Fair over for hvem dig eller Notredamus ?

Du bruger uhæmmet denne gruppe til at
> teste.

Ja det ved og jeg undskyldte også mange gange, men det var altså her at skidtet ikke virkede.

Jeg tilbyder at hjælpe med at finde ud af dit problem

Ja og mange tak for hjælpen, der er også flinke mennesker til heldigvis , men desvære fik jeg ikke hjælp nok.

og du
> begynder istedet for at teste fra Scandicangler.com.

Jeg tester ikke fra Scandic, men så at mange andre postede herfra så jeg har tilmeldt mig der og kan
nu komme af med de indlæg jeg længe har forsøgt med uden held.

> Og nu begynder du at fyre noget ævl af som slet ikke passer.

Hvad er der ikke passer ?

Hilsen Lure