MS Windows
briani 27239
Fejl ved opstart af Windows 98
Fra : AnnLou

Dato : 16-09-02 13:07

Min Pcér melder fejl ved opstart: msqsrv32.exe! Hvad kan det skyldes?
Jeg er desperat efter et godt tip...ve = 1e til n std.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jean

Dato : 16-09-02 21:18

"AnnLou" <AnnLou.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Min Pcér melder fejl ved opstart: msqsrv32.exe! Hvad kan det skyldes?
> Jeg er desperat efter et godt tip...ve = 1e til n std.

Prøv at erstatte filen med samme fil fra en anden computer med Win98, har
selv gjort det... det virkede, men tag for en sikkerhedsskyld en
sikkerhedskopi inden du overskriver...

Mvh Jean

--
Vil du købe billige mobiltelefoner,
så er Wanna-save.com svaret!

Fra : Jette J. Hansen

Dato : 18-09-02 16:43

Vil bare høre om det lykkedes at erstatte filen med en anden, som foreslået
i svar fra Jean
Jeg har nemlig samme problem
m.v.h.
Jette

Jean <ask@me> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d863be1$0$64181$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : strarup

Dato : 19-09-02 23:57

Hej Jette,

er det msqsrv32.exe eller msgsrv32.exe du har problemer med?

hvis det er msgsrv32.exe du har problemer med, så prøv at gøre følgende
vha. af programmet systemoplysning...
start med at putte din Win98 CD i CD-rom drevet og tryk derefter på
"start" --> "programmer" --> "tilbehør" --> "systemværktøjer" -->
"systemoplysning"...

når programmet Systemoplysninger er åbnet, så gå op i menuen
"funktioner" og vælg "kontrolprogram til systemfiler"... den har en
"prik" ved scan for ændrede filer... her trykker du på knappen
"start"...
jeg vil gætte på at den vil komme med noget omkring "MSGRV32.exe", og
gør den det, så ska' du så bare vælge "gendan" hvis den spørger om
det...

jeg er dog ikke hel 100% sikker, men næsten 90% sikker på at det vil få
det til at funke...

mvh.

Strarup

http://www.kandu.dk/