MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win98 glemmer password
Fra : Bent Vejborg

Dato : 16-09-02 12:51

I Outlook 2000/win98 kan jeg ikke få kontoen til at huske password. Hvergang
jeg bare forlader fanebladet og klikker tilbage er det væk.
Det samme gælder min opkaldsforbindelse

Jeg har forsøgt at

installere Win98 SE
Klientproramt til Microsoft netværk
Windows family logon
Slette opkaldsforbindelsen og lave en ny
Slette kontoen i outlook og oprette påny
Oprette den i Outlook ekspress

Altsammen uden held

Ps: før opgradering til Win98 SE, var boksen "husk adgangskode" tilgængelig,
men nu er den grå.
Håber nogen kan hjælpe

Fra : Børgesen

Dato : 16-09-02 12:53

"Bent Vejborg" <bv@powerperformance.dk> skrev i en meddelelse
> I Outlook 2000/win98 kan jeg ikke få kontoen til at huske password.
Hvergang
> jeg bare forlader fanebladet og klikker tilbage er det væk.
> Det samme gælder min opkaldsforbindelse

Godt nok nogle år siden, men jeg mener at jeg pudsigt nok fik løst et
lignende problem ved at installere Fil- og udskriftsdeling. Jeg har ingen
forklaring på hvorfor, men kunne blot konstatere, at w98 efterfølgende
huskede kodeordet.

Børgesen

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 16-09-02 13:37

"Bent Vejborg" <bv@powerperformance.dk> wrote in message
> [...]
> Oprette den i Outlook ekspress
>
> Altsammen uden held
>
> Ps: før opgradering til Win98 SE, var boksen "husk adgangskode"

Se denne artikel:

http://www.winhelp.dk/95n6.htm

www.winhelp.dk

Måske er der noget der kan hjælpe.

Peter Brandt Jørgensen
www.peterbj.dk (Nu over 950 vitser!!!)

Fra : Børgesen

Dato : 17-09-02 15:33

"Peter Brandt Jørgensen" <peterbj@peterbj.dk> skrev i en meddelelse
> "Bent Vejborg" <bv@powerperformance.dk> wrote in message
> Hvergang

Ja, og det minder mig også om, hvis du bruger IE så tjek evt. "Funktioner -
Internetindstillinger - Fanebladet Indhold - Afsnittet Personlige
oplysninger - Knappen Autofuldførelse - Brugernavne og Adgangskoder".

Det _bør_ ikke have noget med sagen at gøre, men er måske godt at tjekke
alligevel.

Børgesen