/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Telmore kunder...
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 16-09-02 12:12



Hej

Nu kan Frank Rasmussen tilsyneladende ikke nære sig mere

Måske det kunne interessere Telmore kunder at læse nedenstående:


"Med mobiltelefonselskabet Telmore har Frank Rasmussen lavet sin tredje
succes på ti år – og han koger allerede på den næste. Elektricitet der
kan bestilles og afbestilles via internettet".

http://www.berlingske.dk/artikel:aid=214220


--
M.v.h. Ole®

 
 
Lars Brink (16-09-2002)
Kommentar
Fra : Lars Brink


Dato : 16-09-02 12:28

> Nu kan Frank Rasmussen tilsyneladende ikke nære sig mere

Er det bare mig som ikke kan se hvad det negative er i en historie om en
iværksætter som har success?

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once - that was when I thought that I was wrong.




Martin Møller (16-09-2002)
Kommentar
Fra : Martin Møller


Dato : 16-09-02 12:37

"Lars Brink" <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> skrev i en meddelelse news:3d85c02c$0$10681$4d4eb98e@news.dk.uu.net...
> > Nu kan Frank Rasmussen tilsyneladende ikke nære sig mere
>
> Er det bare mig som ikke kan se hvad det negative er i en historie om en
> iværksætter som har success?

Det er bare så hamrende ærgeligt at når han så trækker sig ud af foretagendet så falder det hele fra hinanden og ender i en fiasko.
Bare tag eksemplet Image Scandinavia der havnede i klørerne på Tiscali - hvilken fiasko.

Martin


Crash Override (16-09-2002)
Kommentar
Fra : Crash Override


Dato : 16-09-02 16:28

On Mon, 16 Sep 2002 13:27:40 +0200, Lars Brink wrote:

> Er det bare mig som ikke kan se hvad det <snip>

Nej, du er ikke den eneste.. vi er i hvert fald 2


--
crash override
http://streetwise.dk
http://bofh.linux.dk


Ole Rasmussen (16-09-2002)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 16-09-02 22:39



Hej

"Lars Brink" <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> wrote:

>Er det bare mig som ikke kan se hvad det negative er i en historie om en
>iværksætter som har success?

Det negative ligger i at når han har fået succes, så sælger/forlader han
selskabet, og vil til at lave noget andet, med det resultat at successen
i det tidligere selskab meget hurtigt blegner.

--
M.v.h. Ole®

Jean (16-09-2002)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 16-09-02 12:38

"Ole Rasmussen" skrev:

> Hej
>
> Nu kan Frank Rasmussen tilsyneladende ikke nære sig mere
>
> Måske det kunne interessere Telmore kunder at læse nedenstående:
>
>
> "Med mobiltelefonselskabet Telmore har Frank Rasmussen lavet sin tredje
> succes på ti år - og han koger allerede på den næste. Elektricitet der
> kan bestilles og afbestilles via internettet".
>
> http://www.berlingske.dk/artikel:aid=214220


Jeg synes nu det er meget flot af Frank Rasmussen, at lave så meget succes
på så kort tid, jeg synes nærmere, at disse ord er mere skræmende:
"Frank Rasmussen er også typen, der ved, at hans tid er ved at være ude: Nu
skal Telmore gøres klar til frasalg til en plads som lavprisselskab for et
af de store selskaber med UMTS-licens, for i løbet af et par år kan han
alligevel næppe selv tilføre Telmores enkle koncept mere."

=

Telmore bliver solgt til et stort selskab, som med det samme sætter prisen
op og tager røven på deres kunder....

Jean (som håber Telmore forbliver på danske hænder)


--
Vil du købe billige mobiltelefoner,
så er Wanna-save.com svaret!
http://www.wanna-save.com/default.asp?GuestID=11130946
(Klik på 'Bliv bruger')




Michael Kjærsgård (16-09-2002)
Kommentar
Fra : Michael Kjærsgård


Dato : 16-09-02 12:40

> Jeg synes nu det er meget flot af Frank Rasmussen, at lave så meget succes
> på så kort tid

Enig, men i dagens (og jantelovens) Danmark skal der nok være nogen der er
misundelige...!

> , jeg synes nærmere, at disse ord er mere skræmende:
> "Frank Rasmussen er også typen, der ved, at hans tid er ved at være ude: Nu
> skal Telmore gøres klar til frasalg til en plads som lavprisselskab for et
> af de store selskaber med UMTS-licens, for i løbet af et par år kan han
> alligevel næppe selv tilføre Telmores enkle koncept mere."

Så længe priserne ikke hæves og dækningen/servicen ikke bliver dårligere, så
kan det ikke bringe mit pis i kog...!


--
Michael
http://www.vindenand.dk


Jean (16-09-2002)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 16-09-02 12:45

> Så længe priserne ikke hæves og dækningen/servicen ikke bliver dårligere,

> kan det ikke bringe mit pis i kog...!
>
>
> --
> Michael
> http://www.vindenand.dk

Helt enig, men det er det jeg frygter, hvis Telmore bliver solgt, at prisen
stiger og servicen bliver dårligere...

Mvh Jean


--
Vil du købe billige mobiltelefoner,
så er Wanna-save.com svaret!
http://www.wanna-save.com/default.asp?GuestID=11130946
(Klik på 'Bliv bruger')



Søren C. Fischer (16-09-2002)
Kommentar
Fra : Søren C. Fischer


Dato : 16-09-02 22:20

Jean skrev:
>> Så længe priserne ikke hæves og dækningen/servicen ikke bliver
>> dårligere, så kan det ikke bringe mit pis i kog...!
>>
>>
>
> Helt enig, men det er det jeg frygter, hvis Telmore bliver solgt, at
> prisen stiger og servicen bliver dårligere...

Så bliver der krig om at poste det første indlæg her i gruppen med
subject "Jeg skifter d.d. væk fra Telmore til XY" !



Som andre også mener: jeg håber virkeligt at Telmore overlever rygterne,
og fortsætter med at konkurrere på prisen!

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil det modsatte er bevist


Thomas Jensen (19-09-2002)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen


Dato : 19-09-02 19:14


"Søren C. Fischer" <scf@image.dk> wrote in message
news:am5ou6.kc.1@fischer-streton.dk...
> Så bliver der krig om at poste det første indlæg her i gruppen med
> subject "Jeg skifter d.d. væk fra Telmore til XY" !


XY = Hydro Texaco ??

LOL

Thomas



Ole Rasmussen (16-09-2002)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 16-09-02 22:36



Hej

"Jean" <ask@me> wrote:

>Jeg synes nu det er meget flot af Frank Rasmussen, at lave så meget succes
>på så kort tid.

Fuldstændig enig !

> jeg synes nærmere, at disse ord er mere skræmende:
>"Frank Rasmussen er også typen, der ved, at hans tid er ved at være ude: Nu
>skal Telmore gøres klar til frasalg til en plads som lavprisselskab for et
>af de store selskaber med UMTS-licens, for i løbet af et par år kan han
>alligevel næppe selv tilføre Telmores enkle koncept mere."

Det var faktisk ovenstående som var min pointe, og årsag til min

Skrækcenariet: TDC køber Telmore, og kort efter er konceptet "nedlagt"
eller ihvertfald ødelagt (som en anden skrev: "så snart Frank forlader
skuden falder det hele fra hinanden, jævnfør Image/Wol/Tiscali).
Det værste: Telia køber Telmore.... uha uha.

Jeg har den allerstørte respekt for FR som jeg har kendt fra før han
blev internetudbyder, men det irriterer mig at hver gang han har fået
noget op at køre, så vil han ikke det mere, så skal der ske noget nyt -
Øv.

--
M.v.h. Ole®

Niels Teglsbo (17-09-2002)
Kommentar
Fra : Niels Teglsbo


Dato : 17-09-02 22:00

Ole Rasmussen <dont_reply@nospam.dk> wrote:

> Skrækcenariet: TDC køber Telmore, og kort efter er konceptet "nedlagt"
> eller ihvertfald ødelagt

En køber vil vel ikke være interesseret i, at folk flygter, så der er
grænser for hvor meget de kan ødelægge konceptet. Trods alt er der
Tiscali og Club Blah Blah som folk sikkert meget hurtigt ville skifte
over til.

Det gælder dog kun priserne, servicen kan sikkert komme grundigt i bund
inden folk for alvor begynder at forsvinde.

--
Niels, The Offspring Mailinglist www.image.dk/~teglsbo

Ole Rasmussen (19-09-2002)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 19-09-02 14:30



Hej

Niels@fabel.dk (Niels Teglsbo) wrote:

>> Skrækcenariet: TDC køber Telmore, og kort efter er konceptet "nedlagt"
>> eller ihvertfald ødelagt

>En køber vil vel ikke være interesseret i, at folk flygter, så der er
>grænser for hvor meget de kan ødelægge konceptet. Trods alt er der
>Tiscali og Club Blah Blah som folk sikkert meget hurtigt ville skifte
>over til.

Næh, men jeg syntes at erfaringer fra lignende tilfælde tyder på at det
er dét der sker.

Tiscali og blabla tror jeg ikke på, begge har katastrofale underskud,
og Tiscali her for høje priser, så det er nok blot et ? om tid før de
forlader mobilmarkedet. - noget man iøvrigt kan undre sig lidt over, da
det jo stort set er det samme som Telmore de tilbyder, men der er helt
sikkert en sammenhæng mellem hvem der leder firmaet, og den service der
tilbydes, og dér kan Frank Rasmussen noget som tilsyneladende ingen
andre kan, eller vil.

>Det gælder dog kun priserne, servicen kan sikkert komme grundigt i bund
>inden folk for alvor begynder at forsvinde.

Jo,vi har jo et meget trist eksempel med internetudbyderen der begyndte
som Image, og måske nu slutter som Tiscali, pudsigt nok var det samme FR
der var boss dengang det gik rigtigt godt.

Og derfor frygter jeg at Telmore bliver samme "elendighed" hvis han
sælger/forlader firmaet, derfor min oprindelige: "Nu kan han ikke nære
sig længere "

--
M.v.h. Ole®

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408907
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste