Kat der kvækker
Fra : Lars Wiberg

Dato : 16-09-02 12:13

Hej,

Jeg er den lykkelige ejer af tre katte, men jeg er lidt bekymret for den ene
af dem.

Han er et år gammel, og da han her til morgen ville mjave efter mig for at
'fortælle' han gerne ville ud, så blev det nærmest til en kvækken. Et
(måske?) hæst forsøg på et mjav?

Bliver katte hæse eller kan der være tale om en infektion, forkølelse eller
lign?

--
Lars Wiberg

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 16-09-02 13:25

> Han er et år gammel, og da han her til morgen ville mjave efter mig for at
> 'fortælle' han gerne ville ud, så blev det nærmest til en kvækken. Et
> (måske?) hæst forsøg på et mjav?

Hej Lars,
Præcis det samme skete med min 2-årige hankat for en måneds tid siden. Han
begyndte også at kvække. Det blev ved i 3 ugers tid, hvorefter jeg tog ham
til dyrlægen. Jeg troede nemlig også først at det måske bare var hæshed pga.
for megen miauen. Men dyrlægen fandt så ud af at det var halsbtændelse, og
han kom på penicilin i 5 dage. 2 dage efter han var stoppet med medicinen
var stemmen tilbage til normal.
Så jeg ville nok tage ham med en tur til dyrlægen.

Mvh
Vibeke J

Fra : Lars Wiberg

Dato : 16-09-02 15:03

Vibeke Jørgensen wrote:

> [...]
> 2 dage efter han var stoppet med medicinen var stemmen tilbage til
> normal. Så jeg ville nok tage ham med en tur til dyrlægen.

Tak for tippet!

Så var det hvad jeg havde frygtet.

Uanset hvad havde jeg nok kun ladet ham gå med det i nogle dage inden jeg
ville tage ham med til dyrlægen. Det er næsten som at have børn, men også
kun næsten

--
Lars Wiberg

Fra : Jette

Dato : 16-09-02 20:38

"Lars Wiberg" skrev:
> [...]
jeg
> ville tage ham med til dyrlægen. Det er næsten som at have børn, men

Hvad mener han med "næsten"?

Mvh. Jette

Fra : Sander

Dato : 16-09-02 20:52

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad mener han med "næsten"?

Det finder du ud af, når du får børn....

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 16-09-02 21:06

Sander skrev
<Det finder du ud af, når du får børn.... >

Hm så er der igen noget jeg er gået glip, som indehaver
af begge dele *GG*

--
Marianne

Hellemose Somali