Få mobilsvar beskeder sendt som MP3 til em~
Fra : Frank Rasmussen

Dato : 22-02-01 11:01

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 22-02-01 11:52

"Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote in message
news:MPG.14ff01a55d293dfa989683@news.worldonline.dk...
> http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?ID=1853

Frank, jeg er enddag kunde men den slags hører altså til i opslagsgrupperne,
dette er en debatgruppe og ikke meget i dit inlæg er oplæg til debat

De onde kalder den slags spam...

Hygge

Flemming

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 22-02-01 12:21

"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> wrote in message

> "Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote in message

Vil lige tilføje til mig selv at produktet ser fedt ud

Hygge

Flemming

Fra : JC Fassel

Dato : 22-02-01 16:02

Well - på sin vis er det da teknik til mobiltlf ?
At det så ikke er hardware til mobien men operatørsoftware... well
Og ja Frank - det ser ud til at være et SEJT produkt.

Tværtimod syns jeg det er fedt at høre om noget andet end folk der for x.
gang vil høre hvordan man sætter farvede dioder i deres forældede tfl. eller
hvordan man unlocker den - istedet for at browse nedad og læse om hvordan de
gjorde det sidste uge...

JC

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-02-01 16:06

JC Fassel wrote:

> [...]
> hvordan man unlocker den - istedet for at browse nedad og læse om hvordan de

Til den slags hjælper vel kun en OSS eller FAQ som den også kaldes.

Hvis man er tilpas irriteret over det, så kan jo prøve at stykke en
sammen.
Så hver gang der kommer et spørgsmål som behandles i FAQen så henvises
bare til den.
Hvis den så er tilpas skruet sammen, så gruppens deltagere kan
"godkende" den, så kan den blive udråbt til den officielle OSS. Er der
ingen tilslutning, så kan man jo bare sætte den på en hjemmeside og
kalde den uofficiel OSS.

Problemet: Ingen er irriteret nok over, at stykke OSSen sammen.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Send en SMS til din ven via denne ganske ukommercielle service

Fra : Devast8or

Dato : 22-02-01 16:33

eller at dem der ikke læser tidligere beskeder for at se efter svaret heller
ikke læser en FAQ før de spørger........

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
Click here if you're interested: