mame
Fra : Martin_P

Dato : 16-09-02 09:15

Der var engang jeg havde et program, som kunne hente ale spillene til
mame...nogen der ved hvor det er blevet af? eller hvor man evt. kan
hente en ny version af programmet?

MP

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-09-02 10:04

Martin_P wrote:

> Der var engang jeg havde et program, som kunne hente ale spillene til
> mame...nogen der ved hvor det er blevet af? eller hvor man evt. kan
> hente en ny version af programmet?

Prøv http://www.mame.dk (der nogle links til andre sider).

Jeg tør ikke at bruge det, da det ødelagde en skærm for et par år siden.
Noget med at kom ned i en frekvens, hvor skærmen ikke kunne klare det.
Voila, der kom en "tinitus-hyletone" fra skærmen.

Man kan selvfølgelig håbe på, at de er blevet bedre i mellemtiden.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 16-09-02 10:27

Carsten Riis wrote:

> [...]
> klare det. Voila, der kom en "tinitus-hyletone" fra skærmen.
>
> Man kan selvfølgelig håbe på, at de er blevet bedre i mellemtiden.

Mame til Windows bruger Directdraw nu, så hvis din monitor er ordentligt
installeret skulle der ikke være nogen fare.

-Sune

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-09-02 11:18

Sune Mika Salminen wrote:

> Mame til Windows bruger Directdraw nu, så hvis din monitor er ordentligt
> installeret skulle der ikke være nogen fare.

Så skulle det da være et forsøg værd, hehehe.

*carsten i 80erne-nostalgi-sindstilstand*

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 16-09-02 10:29

Martin_P wrote:
> Der var engang jeg havde et program, som kunne hente ale spillene til
> mame...nogen der ved hvor det er blevet af? eller hvor man evt. kan
> hente en ny version af programmet?
>
> MP

Kontakt en Tombstones-burner:
http://www.tombstones.org.uk/burners.php

-Sune

Fra : Martin_P

Dato : 16-09-02 13:07

On Mon, 16 Sep 2002 10:14:45 +0200, Martin_P
<mpXXX@alkaline-batteries.dk> wrote:
Tak for svarene - men de besvarede ikke mit oprindelige indlæg, hvor
jeg ledte efter det program, som selv kunne hente alle mame
spillene...det var en .EXE fil, som kørte i et dosvindue, og man
skulle logge ind med både username og password - jeg mener det var fra
mame.dk, men de er jo som bekendt lukket ned mht. download af
spillene----

Martin_P

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 16-09-02 20:12

Martin_P wrote:
> [...]
> skulle logge ind med både username og password - jeg mener det var fra
> mame.dk, men de er jo som bekendt lukket ned mht. download af

Smart - men en ret "fej" metode. Leeching er ikke pænt . Bortset fra
det, så tager det slet ikke nær så lang tid at få sendt een DVD (eller
syv CD'er) med posten, som det tager at downloade 3000+ spil. Kontakt
Tombstones og få det overstået i en håndevending. De få sites der stadig
har MAME r0mZ til download, er i øjeblikket godt beskyttet mod leeching.

-Sune