MS Windows
briani 27239
Download af WinXP SP1?
Fra : -=PEDERSEN=-

Dato : 16-09-02 09:37

Er der nogen der har et link til hvor man kan downloade hele SP1 til WinXP?

Fra : -=PEDERSEN=-

Dato : 16-09-02 09:41

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/network.as

Fra : Martin_P

Dato : 16-09-02 12:05

On Mon, 16 Sep 2002 10:37:04 +0200, "-=PEDERSEN=-"
<alrighty@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen der har et link til hvor man kan downloade hele SP1 til WinXP?

ja, men den er kun til engelsk, tysk og fransk...

gå på www.microsoft.com og skriv winxp sp-1 i søgefeltet...

MartinP

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 16-09-02 20:40

"Martin_P" <mpXXX@alkaline-batteries.dk> wrote in message

WinXP?

> ja, men den er kun til engelsk, tysk og fransk...
>
> gå på www.microsoft.com og skriv winxp sp-1 i søgefeltet...

Den danske version kommer først sidst i september(!), har jeg hørt.

--
mvh,
Rasmus Bertelsen