kattegrus i næsen
Fra : Pia J

Dato : 16-09-02 07:40

Efter killingerne kom hjem i fredags har jeg hostet en del - tegn på, at
noget generer mig, jeg er ikke allergisk overfor noget, men "overfølsom" -
røg, støv m.m.

Men jeg reagerer jo ikke på Mivse? Eller de katte jeg besøger? Så tømte jeg
kattebakken for første gang.... Og støvet/duften af gruset som hænger i
luften... - er der andre som oplever ubehag/overfølsomhed overfor dette?

Jeg bruger Everclean FG - der lugter ikke af kat, hvilket er en lettelse,
kun grus.

I går kom Hannibal flere gange på sightseeing på mit skrivebord, via mit
ben, og et par ultrakorte putteture på min skulder - helt af sig selv,
klatrede han op til mig - og så tilbage på bordet og hærge. Ellers vil de
helst nusses når de ligger i hængekøjen, og kun Hannibal spinder, men det
gør han til gengæld så snart han ser en.

:Pia

Fra : Kate

Dato : 17-09-02 14:54

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> [...]
> tømte jeg kattebakken for første gang.... Og støvet/duften af
> gruset som hænger i luften... - er der andre som oplever

Næ, jeg havde problemer med BioKat den sidste tid jeg brugte det, men
det var fordi det støvede frygteligt. Nu bruger jeg Extreme Classic og
det synes jeg ikke jeg har nogle problmer med.

Dejligt at Hannibal selv kommer for at blive nusset. De er super skønne
de to små missebørn.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Pia J

Dato : 17-09-02 15:02

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> wrote in message
Nu bruger jeg Extreme Classic og
> det synes jeg ikke jeg har nogle problmer med.

Nu prøver jeg at konstruere en kasse henover, for jeg har selvfølgelig ikke
købt bakker med låg. Især da den står under bordet med min arbejdsPC kan jeg
virklig mærke støvet i luften når de har været på potten., og jeg er
temmelig træt af parfumen allerede.

Nu skal jeg bare lære at holde op med at oprette et nyt album til dem hver
dag... Jeg MÅTTE også lige lægge en skud ind af Hannibal og den nu knap så
dumme vovse.

:Pia