MS Windows
briani 27239
TCP/IP
Fra : BAL

Dato : 16-09-02 07:31

Jeg har fået pro@ccess istedet for Netexpress og kan ikke længere
køre ftp-server med den nye router som er låst mht. instillinger. Ifølge
papirerne skal man køre ftp på intern ip nr 192.168.1.4, men jeg kan ikke få
det til at virke. Jeg får meddelsen som jeg har posted i dk.binear under
subject TCP/IP se venligst.
Når jeg tester med kommandoen ipconfig i dos-vindue ser det rigtigt ud
med ip nr. og proxy. Jeg bruger WinXP Pro.
Jeg har prøvet at afinstallere netkortet i hardware-profiles, men det er
ligesom
om der ligger noget skjult. Jeg har prøvet fysisk at tage netkortet ud af
pcén, men
når jeg sætter det i igen kommer "det skjulte" tilbage og alt er sat op og
virker på
nær ftp. Kan nogen hjælpe?

Brian