life of brian
Fra : ivan karamazov

Dato : 16-09-02 08:11

nåmen, hvad sagde han så, ham mogens hansen?

ivan

Fra : zcully

Dato : 16-09-02 12:39

Snakker du sort??

/Zcully

Fra : Martin Helbo

Dato : 16-09-02 13:21

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message
> Snakker du sort??

Jeg går ud fra at han hentyder til den vækkelsesprædiken Moses Hansen skulle
lave inden Life Of Brian blev vist i Palads i Århus. Han ville prøve at få
folk til at g med ham udenfor og møde den rigtige Jesus i stedet for at se
den, ifølge hans mening, blasfemiske film.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 16-09-02 14:34

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> writes:

> [...]
> folk til at g med ham udenfor og møde den rigtige Jesus i stedet for at se
> den, ifølge hans mening, blasfemiske film.

Jamen Brian kan da ikke gøre for han bliver forvekslet med messias!

:)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-09-02 16:47

> Jamen Brian kan da ikke gøre for han bliver forvekslet med messias!

Og Moses Hansen kan ikke gøre for, at han *ikke* bliver forvekslet med
messias.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Morten Wartou

Dato : 16-09-02 18:13

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse
> Og Moses Hansen kan ikke gøre for, at han *ikke* bliver forvekslet med
> messias.

Ebbe Iversen skriver i tanten: "...for her er tale om en af de mindst
blasfemiske film, der nogensinde er produceret - den er et satirisk angreb
på enhver form for fanatisme og hudfletter menneskenes forkærlighed for
falske profeter og verdens evige trang til at blive bedraget, hvad der er
helt og aldeles i Jesu ånd." Det kan der for så vidt være noget om...

Moses Hansen, som ikke ligefrem er kendt for at leve op til kristne idealer,
forventer jeg dog ikke kan forstå det.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 16-09-02 22:47

"Morten Wartou" <donteventryspammingme@lokum.nu> skrev:

>Moses Hansen, som ikke ligefrem er kendt for at leve op til kristne idealer,
>forventer jeg dog ikke kan forstå det.

Jeg synes, det er uhyrligt, at samfundet bruger formuer på at give den
sølle stakkel poitibeskyttelse under en såkaldt "demonstration" i
stedet for få ham indlagt på et psykiatrisk hospital.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere