Mafia demo...
Fra : Jacob

Dato : 15-09-02 23:21

Hey Ng

Nu er det jo ret sent, så jeg gad ikke lige til at finkæmme gruppen for svar
på mit spørgsmål.

Kan man downloade en demo af spillet Mafia et eller andet sted?

--
Mvh Jacob

Fra : Jacob

Dato : 15-09-02 23:59

> Nu er det jo ret sent, så jeg gad ikke lige til at finkæmme gruppen for
svar
> på mit spørgsmål.
>
> Kan man downloade en demo af spillet Mafia et eller andet sted?

Nix. Ikke endnu ihvertfald.

Fra : Benny Jensen

Dato : 16-09-02 01:33

Der er ingen demo på spillets hjemmeside. Der er kun billeder. sorry.
http://www.mafia-game.com/
Du kan jo selv kikke efter.
Mvh.
Benny

Fra : LowLifeDK

Dato : 16-09-02 15:42

> Kan man downloade en demo af spillet Mafia et eller andet sted?

Du kan købe dit spil i en Electronic's Boutique (www.ebgames.dk)
De giver som de ENESTE i Danmark fuld returret på spillet i 7 dage,- OGSÅ
selv om det er åbnet og spillet ! Du skal bare kunne vise en kvittering for
købet !

Low

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 21-09-02 18:47

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> De giver som de ENESTE i Danmark fuld returret på spillet i 7 dage,- OGSÅ
> selv om det er åbnet og spillet ! Du skal bare kunne vise en kvittering

Ahva??? Selv om spillet er åbent???? 7 dage??? Så har du jo haft mulighed
for at kopiere spillet til dig selv og hele familien mindst 88 gange!!!!

Umuligt...det tror jeg ikke på!!!

Fra : LowLifeDK

Dato : 22-09-02 18:40

> Ahva??? Selv om spillet er åbent???? 7 dage??? Så har du jo haft
mulighed
> for at kopiere spillet til dig selv og hele familien mindst 88 gange!!!!
>
> Umuligt...det tror jeg ikke på!!!

Sådan er det bare,- tillid er en god, gammel Dansk tradition som dette
multinationale selskab tilsyneladende har fundet så interessant, at de fører
det så langt, at en gut som Lindenskov ikke kan fatte konsekvensen ....

YEP, du kan bryde pakningen, spille spillet, fortryde, og komme tilbage med
en ridset CD indenfor 7 dage. Det bliver IKKE kommenteret. Det betragter de
som din ret som forbruger

FEDT !

Hvorfor fanden tror du jeg kun køber hos dem ? Har da ikke lyst til at vinke
farvel til 499 eller 549 kroner hvis spillet er SKOD !

Low

Fra : Thomas Schrøder

Dato : 22-09-02 19:59

så skulle jeg have købt det der!!!! var 6 dage om at gennemføre

Fra : LowLifeDK

Dato : 22-09-02 20:20

> så skulle jeg have købt det der!!!! var 6 dage om at gennemføre

Ja ! Shit happens.

Men nu skal/kan du ikke bebrejde mig, at jeg ikke informerede dig om denne
udsøgte service !