MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
UPSSSSSSSS!!!
Fra : Tina Christensen

Dato : 15-09-02 22:37

Er ved en fejl kommet til at slette min mappe med billeder i......kan det
lade sig gøre at hente den tilbage igen?
det er foto fra det sidste år's tid...så er lidt ked af det.....nogen der
kan hjælpe med det?
Venlig Hilsen
Claus

Fra : Rudi Stegen

Dato : 15-09-02 23:18

Hej Tina Christensen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Er ved en fejl kommet til at slette min mappe med billeder
> i......kan det lade sig gøre at hente den tilbage igen?

Ja, hvis du bruger "Papirkurv" og ikke har den deaktiveret, eller tømt
den siden du slettede billederne, burde de ligge der. Der er dog et
loft mht. plads (jeg husker ikke standardinsstillingerne, da jeg
deaktiverede min papirkurv en af de første dage, efter jeg første gang
installerede Win95), så muligvis er de der ikke alle.

Højreklik på den og vælg "Indhold" (og for guds skyld _ikke_"Tøm"_!).
Her burde du så kunne hente det fra og stoppe det andetsteds hen.

> det er foto fra det sidste år's tid...så er lidt ked af det....

Backup af egne filer og ændrede programfiler er en God Ting (TM).
Desuden er det miljøvenligt, da det sparer engangslommetørklæder

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Kenneth N. Rasmussen

Dato : 16-09-02 05:49

"Tina Christensen" <tina.w.c@mail.dk> wrote in message
> [...]
> lade sig gøre at hente den tilbage igen?
> det er foto fra det sidste år's tid...så er lidt ked af det.....nogen der

rigtige mænd tager ikke backup, rigtige mænd græder

Kenneth Rasmussen

Fra : Dopedog

Dato : 16-09-02 05:51

> rigtige mænd tager ikke backup, rigtige mænd græder
>
> Kenneth Rasmussen

Jamen det er også en dame

-Ronnie

Fra : Kenneth N. Rasmussen

Dato : 16-09-02 06:10

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> wrote in message
> det
> der

> Jamen det er også en dame
>
> -Ronnie

Ups, skriver igen når jeg er vågen

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 16-09-02 16:59

"Kenneth N. Rasmussen" <knr@hudii.dk> wrote in message news:3d856772$0$64181

> Ups, skriver igen når jeg er vågen

LOL

Fra : FeZ

Dato : 16-09-02 06:57

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen det er også en dame

Næh nej. Claus er et drengenavn sidst jeg checkede.
Årsagen til at han så har sat sin newsaccount op med
navnet Tina Christensen kan man så kun gisne om
--
FeZ

Fra : Kent Nielsen

Dato : 16-09-02 09:51

"Tina Christensen" <tina.w.c@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lade sig gøre at hente den tilbage igen?
> det er foto fra det sidste år's tid...så er lidt ked af det.....nogen der

Hej Claus,
Gå ind på
http://www.pcinspector.de/
Downlad File Recovery værktøjet der (Freeware), det virker ret godt.

Kent Nielsen

Fra : Bo Nielsen

Dato : 17-09-02 10:57

Få jer dog et liv....eller besvar dog mandens (Claus) spørsmål, istedet for
at bekymre jer om hvilken maskine han sender sin mail fra, for det var jo
ikke det der var hans problem.

Bo