Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
køb af digitalkamera på nettet??
Fra : Michaelbs

Dato : 15-09-02 22:05

Jeg har snuset lidt rundt på nettet og fundet, at der er ca 1500-2000kr at
spare ved køb af et digitalkamera til ca 6000kr i DK, hvis man køber det
over nettet i en engelsk netbutik.
Nogen der har erfaringer med sådanne køb? skal man ikke være bange for at
kaste sig ud i det? Hvis kameraet er defekt, er man da i problemer??
mvh Michael

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-09-02 22:24

Michaelbs skrev:

> [...]
> Nogen der har erfaringer med sådanne køb? skal man ikke være
> bange for at kaste sig ud i det? Hvis kameraet er defekt, er

Jeg har netop købt et CoolPix 4500 fra Topvisionshop i Luxemburg.
Det kom i løbet af en uge, uden nogen problemer. Der er samme
garanti som herhjemme (2 år), men kameraet skal sendes retur til
forhandleren hvis der skal laves garantireparationer.

Spørg forhandleren hvordan de stiller sig i forbindelse med
reparationer. En tysk forretning (Technikdirekt.de) som jeg også
overvejede sagde god for at kameraet kunne repareres i Danmark -
men da de var godt 80 euro dyrere holdt jeg mig alligevel til
Topvisionshop.

Totalpris inkl. 128 MB PQI-kort og forsendelse: 772 EUR. Siden jeg
købte kameraet er prisen rykket endnu et par euro ned.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)