MS Windows
briani 27239
Fjernelse af opkaldsforbindelse i Outlook
Fra : Allan Mogensen

Dato : 15-09-02 22:04

Efter skift til bredbånd vil jeg gerne have Outlook Express til at fatte at
der ikke længere skal ringes op til TDC for at få forbindelse. Der er ikke
nogle problemer med IE, der skulle dele indstillinger med Outlook. What
dælen do i do??? OS = Win XP Pro

Hilsen JGDPH

P.S Har prøvet at fjerne opkaldsforbindelse helt, men lige lidt hjalp det.
Nu er opkaldet bare til en tom boks = fejlmelding.

Fra : Madsen

Dato : 15-09-02 23:56

Allan Mogensen skrev:

> [...]
> forbindelse. Der er ikke nogle problemer med IE, der skulle dele
> indstillinger med Outlook. What dælen do i do??? OS = Win XP Pro

Du skal nok ind i Funktioner > Indstillinger > Konti i Outlook
Express og så stille forbindelsen til at bruge din nye bredbånds-
forbindelse i stedet for den gamle.

Xfut: <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express>
Dette indlæg og svar til det vil havne i ovenstående gruppe da det
vist hører hjemme der. :)

Madsen.

Fra : Phanton

Dato : 16-09-02 06:08

Hej

Fjern opkald via modem i tilføj/fjern windows komponenter.

mvh phanton