Erfaringer Siemens M50
Fra : Stoffer

Dato : 15-09-02 21:42

Vil høre om der er nogen der har erfaring med Siemens M50, da jeg overvejer
køb af denne.
Har set den i Elgiganten til 799,- hvilket lyder rimeligt billigt.
--
M.V.H
Thomas

Fra : **TRADS**

Dato : 16-09-02 11:55

Jeg tror at det er en helt vild fed mobilos....Har selv haft den der ligner
C45.Som var en kanon god/stabil tlf....
Godt køb tror jeg.
Afsted til Elgiganten med dig...

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 16-09-02 14:47

On Sun, 15 Sep 2002 22:41:35 +0200, "Stoffer" <tto@get2net.dk> wrote:

>Vil høre om der er nogen der har erfaring med Siemens M50, da jeg overvejer
>køb af denne.
>Har set den i Elgiganten til 799,- hvilket lyder rimeligt billigt.

Jeg har den, og den er bare for fed.
Java og hele lortet er bare sagen

Mvh

Jan

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-09-02 19:10

"Stoffer" <tto@get2net.dk> wrote in

> Vil høre om der er nogen der har erfaring med Siemens M50, da
> jeg overvejer køb af denne.

Den har ikke vibrator vel ?

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.hs235.dk/

Fra : **TRADS**

Dato : 16-09-02 20:47

"> Den har ikke vibrator vel ?

Jo da.... findtes der da nogen der idag købt fra ny som ikke har ?????? NOT

Fra : Søren Dp

Dato : 16-09-02 20:48

øhm det er ikke rigtigt Henrik - der findes stadig en masse der ikke har
vibrator, men du har vel også vibrator i din trådløse + blinkende pærer...

Fra : **TRADS**

Dato : 16-09-02 21:59

> øhm det er ikke rigtigt Henrik - der findes stadig en masse der ikke har
> vibrator, men du har vel også vibrator i din trådløse + blinkende pærer...

Jamen så næve dog bare en nyere tlf der ikke har !!!!
Og Jo min trådløse HAR viberator det er en : Siemens Gigaset 4010 micro
Den kan også sende SMS hvis ellers nettet herhjemme tilbød det....
Ellers noget ???

Fra : **SUCKME**

Dato : 17-09-02 16:11

nej det var vist det hele Trads - takker for den gode tone

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-09-02 21:31

"Søren Dp" <nej@NOSPAM.dk> wrote in

> øhm det er ikke rigtigt Henrik - der findes stadig en masse der
> ikke har vibrator, men du har vel også vibrator i din trådløse +
> blinkende pærer...

Øh, det var altså ikke mig der råbte og skreg og spillede smart - jeg
spurgte blot om Siemens M50 havde vibrator, faktisk fordi en af mine
kollegaer har købt den men ikke kan finde hvor man slår vibration
til...

Fra : **TRADS**

Dato : 17-09-02 21:49

> [...]
> spurgte blot om Siemens M50 havde vibrator, faktisk fordi en af mine
> kollegaer har købt den men ikke kan finde hvor man slår vibration

Humm.. Så bed ham om at læse side 59 i sin Manual....Eller trykke og holde
* nede

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-09-02 16:49

"**TRADS**" <trads@maskulin.dk> wrote in

> Humm.. Så bed ham om at læse side 59 i sin Manual....Eller
> trykke og holde * nede

Det skal jeg gøre - giver * ikke bare lydløs ligesom på M35 ? ;)

Fra : Crash Override

Dato : 16-09-02 21:48

On Mon, 16 Sep 2002 21:46:34 +0200, **TRADS** wrote:

> Jo da.... findtes der da nogen der idag købt fra ny som ikke har ?????? NOT

det er godt nok trist at nogle folk finder det nødvendigt at slå deres
budskaber fast med sådan en tone :/

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Gonz

Dato : 17-09-02 10:15

> [...]

>køb af denne.
>Har set den i Elgiganten til 799,- hvilket lyder rimeligt billigt.

Har haft en i en md. tid nu og kan kun sige at den fungere fint men
tasteturet er dårligt(ikke sikker på om man har fået tastet), og så er
der sku ingen lommeregner i:(, det spiller ikke på en helt ny mobil!!
måske det kan laves i det Java den kan??