Garmin GPS V i Aldi
Fra : PEB

Dato : 15-09-02 20:48

Hej
Jeg er ejer af bil/mc og båd, og kunne godt tænke mig at få en GPS som kunne
bruges både til lands og til vands.
I Aldi har de i næste uge en Garmin GPS V.
På Navtech's hjemmeside har læst at den skulle kunne bruges sammen med Blue
Chart.
Er der nogen som har erfaring med Blue Chart i en Garmin GPS V
Eller skal jeg købe noget helt andet?
Mvh. Poul Erik

Fra : Ole Fejer

Dato : 16-09-02 18:15

Lige netop denne kombination har jeg brugt hele sommeren.
Genialt Bluechart på søen, og autorouting i bilen.
Skærmen er ikke så stor men har en suber opløsning som er meget skarp, også
i solskin
Der er et par billeder på min hjemmeside som er grappet fra GPS.
Dette giver en ide om det var noget.

Se billederne her
http://home19.inet.tele.dk/fejer1/

Mvh
Ole Fejer

Fra : Tim Sørensen

Dato : 16-09-02 18:23

"Ole Fejer" <fejer@mail.dk> wrote
> Der er et par billeder på min hjemmeside som er grappet fra GPS.
> Dette giver en ide om det var noget.
> Se billederne her
> http://home19.inet.tele.dk/fejer1/

Fed dims.

Den kunne jeg også godt bruge i båden.
Så jeg køber nok én når jeg får råd til det
om en 5 - 10 år :)

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Jan Fjeldmark

Dato : 19-09-02 20:26

Tim Sørensen wrote:
> Fed dims.
>
> Den kunne jeg også godt bruge i båden.
> Så jeg køber nok én når jeg får råd til det
> om en 5 - 10 år :)

Så tålmodig behøver du ikke være. Om et par år kan du få noget bedre for
500-600 kr.

Jan F.

Fra : Een Paalaaget

Dato : 16-09-02 22:12

Hvad koster den i Aldi?
Jan

"PEB" <p.e.bremoverg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Blue
> Chart.
> Er der nogen som har erfaring med Blue Chart i en Garmin GPS V

---

Fra : Niels Thomsen

Dato : 16-09-02 22:17

"Een Paalaaget" <rambo@hotmail.com> wrote in

> Hvad koster den i Aldi?
> Jan

3999kr.

Prøv her: http://www.aldi.com

Hilsen Niels

Fra : poul_nyrop

Dato : 19-09-02 21:00

Niels Thomsen <niels@thomsen.tdcadsl.dk> wrote in message news:<3d864a5f$0$66755$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> "Een Paalaaget" <rambo@hotmail.com> wrote in

> 3999kr.
>
> Prøv her: http://www.aldi.com
>
> Hilsen Niels

De satte den ned fra 5.999 15/5-2002 til nævnte pris.
Samtidig satte de Unlock-code ALL regions ned fra 1.299 til 499
En besparelse på 2.800 kr. !!!!

Jeg skrev til ALDI 15/5 at de ligesågodt kunne sætte den ned til en pris
ala GPSWarehouse i UK og det gjorde ALDI, så der spares nu 870 kr i forhold
til GPSWarehouse's pris