vandre historie eller sadhed ?
Fra : Chokmah

Dato : 15-09-02 20:18

disse 2 historier har - har vagt min interesse igenem nogen år - jeg
gad nok vide om de er sande eller så at sige bare en go historie

1.) en mand hendvender sig i skadestuen på et københavnsk hospital for
at få fjernet en vibrator han åbenbart har fåed skubet så langt op
analt at det ikke er ham muligt at få den ud ved egen kraft - hvor på
den morsomme første reserve læge spørger om - han skal have den ud
eller bare skal have skiftet baterier - manden vinder efter signe
sener et cevilt søgs mål for æres krænkelse ( ? )

2.) en kvindelig hunde ejer tager på ferier - overlader hunden i
selskabet på bekendte der beslutter sig for at overaske den bortrejset
dame med et supirse party i hendes eget hjem .
det bliver organiseret gæsterne samler sig i mørket - damen kommer
hjem - springer ud i køkkente krænger trusser og neder del af smøre
vagina ind i lever postej og anråber dyret der gufler løs -

om lyste blvet tændt og der nogen sinde blev råbt suprise melder
histroein ikke noget om det skulle vist nok have været en syge
plejerske !

diskuterede sagen med et medlem af min famille med manden med
baterierne - og vi forstod da også den morsomme første reservelæge -
men dybest set - så må der jo skulle have været en del kval til før
han på egen hånd havde søgt læge hjælp så måske var dte ed rette
uprofesionelt af lægen ? !!

men morsom var det well ?? eller hwa !

MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Nette

Dato : 16-09-02 11:30

"Chokmah" wrote
> [...]
> eller bare skal have skiftet baterier - manden vinder efter signe
> sener et cevilt søgs mål for æres krænkelse ( ? )

Tænk, jeg har hørt den med en kvinde

> [...]
>
> om lyste blvet tændt og der nogen sinde blev råbt suprise melder
> histroein ikke noget om det skulle vist nok have været en syge

Men hun vidste hunden var hjemme? Undrede hun sig ikke over det, eftersom
bekendte skulle passe hunden?*G*

> men morsom var det well ?? eller hwa !

Jeps, men begge rene vandrehistorier. Jeg har læst en del om det emne
efterhånden

Hører disse historier ikke bedre hjemme i dk.snak.vittigheder under alle
omstændigheder??

Nette

Fra : Niels Griis

Dato : 16-09-02 12:18

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hører disse historier ikke bedre hjemme i dk.snak.vittigheder under alle
> omstændigheder??

Jo, men han er jo som sædvanlig off-topic. Det gælder vist hele hans
tilstedeværelse på planeten.Han er off-topic.

Fra : Johan Wedell

Dato : 16-09-02 13:28

"Niels Griis" <haribo@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> "Nette" <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Jo, men han er jo som sædvanlig off-topic. Det gælder vist hele hans
> tilstedeværelse på planeten.Han er off-topic.

Det synes jeg nu ikke han er.
Her i weekenden talte jeg med en sygeplejerske, som netop fortalte om hvor
ofte specielt fyre var nød til at få hjælp til at få fjernet diverse
mystiske objekter. Hun har selv været til stede da en fyr havde "mistet" en
dildo. Hun nævnte ikke noget om lægens kommentare eller en retssag, men
sådan noget sker altså...
Ud over at det er pinligt at skulle på skadestuen med sådan et tilfælde, så
kan det også ende med, at man ødelægger et stykke af tarmen, så man kan få
lov til at gå med stomipose (iflg. sygeplejersken jeg talte med).

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-09-02 15:12

"Johan Wedell" <johan-wedell@mail.dk> wrote in message
> [...]
> tilfælde, så kan det også ende med, at man ødelægger et stykke af
> tarmen, så man kan få lov til at gå med stomipose (iflg.

Nu er I vist modne til denne her:

http://poetry.rotten.com/potatoes-n-jelly/

Husk at se _alle_ billederne (links nederst på siden). Rigtig god
fornøjelse

--
-Jens B.

Fra : Tomas O.

Dato : 16-09-02 16:46

Jens Bruun skrev:

SNIP
> Nu er I vist modne til denne her:
>
> http://poetry.rotten.com/potatoes-n-jelly/
>
> Husk at se _alle_ billederne (links nederst på siden). Rigtig
> god fornøjelse

Jeg har svært ved at spise på syltetøj og kartofler de næste dage.
urkh..

Tomas

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 16-09-02 17:21

> http://poetry.rotten.com/potatoes-n-jelly/
>
> Husk at se _alle_ billederne (links nederst på siden). Rigtig god
> fornøjelse

Yikes - ca. så grimt som jeg frygtede

Fra : Chokmah

Dato : 16-09-02 15:35

On Mon, 16 Sep 2002 12:29:30 +0200, "Nette"
<nette98get2net@hotmail.com> wrote:

>Hører disse historier ikke bedre hjemme i dk.snak.vittigheder under alle
>omstændigheder??

Nahh mand med dildo der forsvinder op i tarmen og kvinde der smøre sig
sine køns organer ind i lever postej for at hunden skal slikke dem af
det er og bliver nu snak.seksualitet
MvH
Bo

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 16-09-02 17:40

On Mon, 16 Sep 2002 16:35:14 +0200, Chokmah <chokmah@c.dk> wrote:

>Nahh mand med dildo der forsvinder op i tarmen og kvinde der smøre sig
>sine køns organer ind i lever postej for at hunden skal slikke dem af
>det er og bliver nu snak.seksualitet

OK, så kommer der lige et link

http://club.euronet.be/patrick.verboven/The-House-of-Lists/er.html

--

/Dan MOrtensen

Fra : Nette

Dato : 18-09-02 21:57

"Chokmah" wrote
> Nahh mand med dildo der forsvinder op i tarmen og kvinde der smøre sig
> sine køns organer ind i lever postej for at hunden skal slikke dem af
> det er og bliver nu snak.seksualitet

Så vil jeg mene, at alt kan høre ind under denne gruppe....

Nette

Fra : Henning

Dato : 19-09-02 02:48

Nette wrote:
> "Chokmah" wrote
>
> Så vil jeg mene, at alt kan høre ind under denne gruppe....
>
> Nette

Hej Nette

Der er ret brede rammer for hvad der kommer ind under fundatsen,
stort set alt hvad der har med parforhold og samliv at gøre, ikke kun
i seksuelle sammenhænge, og plads til frække vittigheder er der
også, ligesom erotiske noveller, fantasier.
Men du er da velkommen til selv at starte seksuelt orienterede
debatter til enhvær tid *G* Men vil du have indflydelse på
hvordan debatterne udvikler sig, må du aktivt deltage og styre
dem i den retning du ønsker.

MVH
Henning

Fra : Nette

Dato : 20-09-02 00:23

"Henning" wrote
> Der er ret brede rammer for hvad der kommer ind under fundatsen,
> stort set alt hvad der har med parforhold og samliv at gøre, ikke kun
> i seksuelle sammenhænge,

Nej, det ved jeg Men nu handlede det om en vandrehistorie....

>og plads til frække vittigheder er der
> også, ligesom erotiske noveller, fantasier.

Selvfølgelig mener jeg der skal være plads til lidt sjovt, hvis det udvikler
sig der til. Men ligefrem at starte en tråd med en vittighed, vil jeg mene
hører hjemme under vittigheder og ikke seksualitet. Derfor spurgte jeg
Fordi, jeg tænkte lidt videre.... Hvis der også hører vittigheder til
herinde, så kan jeg da spæde en hel del ret gode af slagsen til, og dermed
danne en masse nye tråde. Men ville det være smart?

> Men du er da velkommen til selv at starte seksuelt orienterede
> debatter til enhvær tid *G*

Jo tak, vil jeg også gøre, hvis jeg har et spørgsmål eller har været udsat
for noget, jeg synes trængte til lidt debat eller andres syn. Men jeg vil
ikke starte en debat, bare for at starte en debat

>Men vil du have indflydelse på
> hvordan debatterne udvikler sig, må du aktivt deltage og styre
> dem i den retning du ønsker.

Ja, det er da en selvfølge..

Egentligt ville jeg ikke diskutere dette, da jeg heller ikke mener der er
relevant for gruppen. Det var nævnt som en kort bemærkning, efter en
forklaring på spørgsmålet. Men det udvikler sig hurtigt anderledes herinde,
end det er ment og jeg har stadig lidt til gode at lære herinde. Det der
FUT, er for mig stadig starten af navnet på Garfields "bedste" ven, sorry.

Nette

Fra : Chokmah

Dato : 20-09-02 00:31

On Fri, 20 Sep 2002 01:22:50 +0200, "Nette"
> [...]

>FUT, er for mig stadig starten af navnet på Garfields "bedste" ven, sorry.

det er nu ikke så svært som man måske skulle tro jeg kan se på dine
headers at du bruger oe som news reader - man må sgu gi dig at du
quter pænt med den - faktisk bedre ind selv nogen af de gamle usnet
bruger - jeg ved ikke om du har hentet programmet qoute fix du finder
i peders sig ??

anyhow hvis du vil sætte en fut så
så trygger du på vis vælger ALLE brevhovede ( hvis det er en dansk )
eng er det samme bare med andre ord selvfølig
også sætter du den gruppe ind som du vil fut til i opføgning til
feltet og huske lige at anføre i bunden af teksten at du har gjort det
så går resten automatisk så dem der svar med mindre de selvfølig er
nogen røvhulder eller finder agumensasion for at beholde debaten i
gruppen - svaret til den gruppe hvor du gerne vil forsætte den givne
debat
MvH
Bo M Mogensen

fut :dk.snak.snik

Fra : Chokmah

Dato : 19-09-02 14:25

On Wed, 18 Sep 2002 22:57:07 +0200, "Nette"
<nette98get2net@hotmail.com> wrote:

>"Chokmah" wrote
>
>Så vil jeg mene, at alt kan høre ind under denne gruppe....

ja det kan det da - hvis dte som udgansg punkt er i debat om samliv og
seksualitet.
men jeg fejler nu godt nok at se hvor du ellers ville placer
overstående emner i usnet. hirakiet
1.) kvinde i sodomi situasion = sex
2.) mand med dildo i røwen han ikke kan få ud = sex
eller hwa ???

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-09-02 14:37

"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message

> 2.) mand med dildo i røwen han ikke kan få ud = sex
> eller hwa ???

Det kommer dæleme an på, hvordan/hvorfor den er endt der

--
-Jens B.

"Jeg kan oplyse dig at jeg er skolelærer, og jeg er _fodboldtræner_ for
vores lokale puslingehold, så nej jeg ved ingenting, vel ?". Skribent i
dk.politik.indvandring.

Fra : Chokmah

Dato : 19-09-02 18:52

On Thu, 19 Sep 2002 15:37:19 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message

>Det kommer dæleme an på, hvordan/hvorfor den er endt der

det er selvføligt rigtigt nok meeeen jeg tror nu næsten altid man
kan gi den fundasmæsig rugstøtte !

MvH
Bo MM