oprette brugere/adgang på win2000 og xp ho~
Fra : Thomas Jensen

Dato : 15-09-02 20:27

Hej,

for det første: Jeg er totalt nybegynder indenfor netværk!!!!!

Netværksopbygning: router >switch>4 comp (DHCP aktiveret)

Har lige skiftet OS på computerene hjemme til wni2000 pro og xp home.
Alle computere kan se hinanden (my network places og kan pinge dem alle og
de er alle på sammen arbejdsgruppe), men hvordan for jeg adgang til
filerne??

Når jeg klikker (i my network places) på en af de andre computere spørger
den efter et password, men jeg har ikke angivet noget.

Det jeg gerne vil have er at uanset hvilken computer jeg sidder ved, kan jeg
få adgang til de andre computere.

Jeg har læst nogle af de andre indlæg og har næsten forstået at det er noget
med at jeg skal oprette brugerne fra de forskellige maskiner op alle
computerne, er det korrekt ?

Nogen der kan beskrive hvad jeg skal gøre helt præcist eller anvise et link
(gerne med billeder), hvor jeg kan få hjælp (kan ikke finde noget på
www.net-faq.dk)

Thomas

Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-09-02 00:05