csv-filer
Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 15-09-02 20:26

Hej alle,

Mit spørgsmål har ikke noget at gøre med webdesign, men dog
med Frontpage2000. Jeg har en database, lavet i Excel 2000 og
lagt ud på min hjemmeside, hvorfra brugere kan downloade den
til eget brug. Alt fungerer som det skal. Nu har en af brugerne
foreslået at jeg gemmer databasen som en .csv-fil for at sikre
kompatibiliteten med tidligere versioner af Excel.

Hvad er det for en slags fil, og hvor finder jeg det "efternavn"
i mit system (Office2000) ??

På forhånd tak for enhver hjælp
Mette

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 15-09-02 21:33

Ann Mette Heindorff <amhstamps@adr.dk> wrote in message
> [...]
> kompatibiliteten med tidligere versioner af Excel.
>
> Hvad er det for en slags fil, og hvor finder jeg det "efternavn"

En læser af denne gruppe har svaret mig privat.

Mette

Fra : Ulrik Friis

Dato : 18-09-02 10:35

"Ann Mette Heindorff" <amhstamps@adr.dk> skrev i en meddelelse

> En læser af denne gruppe har svaret mig privat.

Det er da glimrende - eller er det? Hva' var svaret? Ideen med gruppen er jo
vidensdeling...

mvh
Ulrik