Nokia 3510 opdatering
Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 15-09-02 20:10

Hej gruppe

Min kæreste har købt sig en Nokia 3510, som hun egentligt er meget glad
for - lige bortset fra at den har det med at resette osv. Som det ser ud nu
så kræver en opdatering vist at hun skal få telefonen sendt ind til Nokia og
det tager lidt over en uges tid - hun er naturligvis ikke særligt glad for
at undvære mobilos så længe.

Så var det jo at jeg tænkte på at der måske var nogle herinde hvor man kunne
komme ind fra gaden og få opdateret en Nokia 3510 (og selv har prøvet det -
for indtil videre har 3 butikker ikke været i stand til dette).

En anden løsning var at jeg kunne "låne" en ny software version fra en af
mine kammerater der har købt en tilsvarende (og har en noget nyere software
på) men jeg er lidt i tvivl om hvilke kabler m.m. jeg skal bruge. Jeg har
købt det kabelsæt hvor man kan skifte adapter på til Nokia 3310, 6210, 8210
m.m. og har kigget efter om man bare kunne få et nyt hoved til det. Nogen
der ved hvilke kabler og software der ville virke til software upgradering
på en 3510??

/Steen

Fra : Michael Jensen

Dato : 15-09-02 20:47

> [...]
det -
> for indtil videre har 3 butikker ikke været i stand til dette).

Det kan du for det meste hos Teleservice. Find nærmeste teleservice på
www.teleservice.com

Det kan ikke lade sig gøre!

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 16-09-02 17:21

"Michael Jensen" <michael@freezzFJERNDETTE.dk> skrev i en meddelelse
> kunne
> det -
>
> Det kan du for det meste hos Teleservice. Find nærmeste teleservice på
> www.teleservice.com

Den på hovedbanen er prøvet - sendte videre til en butik ved navn Exchange -
som heller ikke kunne. Nogen andre bud? Nokias hjemmeside er stort set
ubrugelig

> software
> 8210
Nogen