DVD
Fra : RaB

Dato : 15-09-02 20:01

Hvorfor kan min dvd afspiller kun afspille nogle dvd film??? den vil
ikke læse filmen(the rock).. det er ikke en dvd afspiller der sidder i
computer.. men en der er koblet til mit fjernsyn.... n
videre?

http://www.kandu.dk/

Fra : Per.K

Dato : 15-09-02 20:17

"RaB" <RaB.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke læse filmen(the rock).. det er ikke en dvd afspiller der sidder i
> computer.. men en der er koblet til mit fjernsyn.... n

Måske har filmen en forkert region ?
Det kan tænkes at din afspiller kun kan tage region2 plader og The Rock er
region1

Venligst Per

Fra : Søren Blom

Dato : 16-09-02 14:11

"Per.K" <persen1@OHOHyahoo.dk> skrev
>The Rock er
> region1

The Rock fås altså også som Region2.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-09-02 16:02

"Søren Blom" <soren@blom.dk> escribió

> The Rock fås altså også som Region2.

hence "Det kan tænkes"....

Fra : Morten DH

Dato : 15-09-02 20:17

> [...]
> ikke læse filmen(the rock).. det er ikke en dvd afspiller der sidder i
> computer.. men en der er koblet til mit fjernsyn.... n

Du får nok flere svar i den rigtige gruppe (dk.teknik.tv+video) men prøv at
beskrive hvad der sker når den ikke vil afspille den - står der noget på
skræmen (om regioner fx) eller lyder det som om disken bare fiser rundt i
afspillerer eller hvordan?