hvad kræver det at....
Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 15-09-02 19:48

Hej
Jeg har kavet et par hjemmesider efterhånden, så jeg behærsker min html ret
godt sys jeg selv
Men, jeg har tit kigget på chart.dk og lign sider. Der er selve siden
"rykket" ind på midten (centreret), og det kan jeg ikke rigtig finde noget
om
Er det bare x antal frames der ligger udenom eller ?
Hvor kan jeg lsæe mere om dette ?

Mvh stefan

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 15-09-02 19:58

"[TR]Fido_linux" <fido_linux@hotmail.com> posting:

>Men, jeg har tit kigget på chart.dk og lign sider. Der er selve siden
>"rykket" ind på midten (centreret), og det kan jeg ikke rigtig finde noget

De har gjort det med elementet 'center' og så ellers opbygget siden
i en tabel, dvs.
gammeldags og frarådet.

Det kan også laves med CSS omend det bliver lidt mere omstændigt.
Prøv at søge efter css og layout og/eller kig tilbage i gruppen.

--
"Death is the cure of all diseases". Kilde: ukendt

http://www.smr-usenet.com/images/license.gif

Fra : Steffen V Petersen

Dato : 15-09-02 20:36

> Men, jeg har tit kigget på chart.dk og lign sider. Der er selve siden
> "rykket" ind på midten (centreret), og det kan jeg ikke rigtig finde
noget
> om

www.bluerobot.com og www.glish.com/css er gode steder at kigge, hvis man
mangler lidt info im CSS.

Lige præcis centrering af en hel side, er her:
http://bluerobot.com/web/css/center1.html

Kender du lidt til HTML og CSS, skulle det ikke være noget pronlem at
sætte ind.

--
Venlig hilsen
Steffen V Petersen

Fra : Benno J. Nielsen

Dato : 16-09-02 12:40

[TR]Fido_linux wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> om
> Er det bare x antal frames der ligger udenom eller ?

Jeg har set på www.basisbank.dk, den står med frame et frameset, hvor de
yderste er angivet til "*" og den i midten til "650", du ku selv lige kigge
forbi og "view source" , sådan kan det også gøres, ogdet er pænt
benno

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne