komsammen???
Fra : Brian Olsen

Dato : 15-09-02 19:16

hej

jeg har tænkt lidt over om der er nogen der har noget katte komsammen sådan
alt efter hvor man bor???

jeg selv bor i ribe og vil gerne lægge hus til hvis der er stemning for en
aften.
samtale emnet behøver jo ikke kun være katte!!

Bente

Fra : Signe Sørensen

Dato : 15-09-02 19:21

Hej
Det lyder da som en rigtig god ide.

Håber der er flere som synes det samme :)))

Signe

Fra : Jette

Dato : 15-09-02 19:26

"Brian Olsen" skrev:
> hej
>
> jeg har tænkt lidt over om der er nogen der har noget katte komsammen
sådan
> alt efter hvor man bor???

Jo, det kan du tro der er ... vi kalder det kattetræf, og det går i alt
sin enkelthed ud på at man mødes til kaffe/kage og hygger sig sammen.

Der er naturligt en masse kattesnak sådan en aften, men mand snakker
naturligvis også om alt muligt andet... der er intet formelt over sådan
en aften, og det er meget almindeligt at folk sidder på gulvet når der
er mange...

Hvis du gerne vil invitere, smider du bare et indlæg herinde med dato og
tid, og beder folk om at skrive til dig privat for at få din
adresse/telefon (det er jo ikke så smart at publicere personlige
oplysninger i et offentligt forum).

Mvh. Jette

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 16-09-02 06:32

Det lyder da mega hyggeligt ... så kan jeg da i al fald ikke klage
over at det er for langt væk ..jeg bor jo selv i Ribe ... på
Nørremarken hvor i byen bor du ..

Hejhils fra Ami