About a Boy
Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 15-09-02 18:44

Har været inde at "About a boy" for et stykke tid siden

Man skal nok have set filmen for at forstå dette.

Da det er jul/fødselsdag kan ikke helt huske det får drengen(kan heller ikke
lige huske hvad han hedder) en gave. Det er en Cd, han bliver meget glad for
den, men hurgtigt skuffet igen. De har jo ikke nogen cd afspiller. Men det
har han(ham den tjekket!!) jo selvfølgelig tænkt på. Han får jo også en
discman. MEN
Idet man ser ham åbne den første gave, alså cd´en, ser man at Discman ER
åbnet og ligger udpakket på boret??? hmmmmmm.

Bare lige en lille fejl som jeg lagde mærke til.

Desuden burde alle lige prøve at downloade Night rider themet. Det er meget
fedt.

Bjørn E. Thorup

"This is not Nam, This is bowling. There are rules"
Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-09-02 19:02

> [...]
> ER åbnet og ligger udpakket på boret??? hmmmmmm.
>
> Bare lige en lille fejl som jeg lagde mærke til.

Godt spottet. Det hedder en goof:

http://us.imdb.com/Goofs?0276751

> Desuden burde alle lige prøve at downloade Night rider themet. Det er
> meget fedt.

Jow, det synes jeg også for ca. 15 år siden

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.