? om NkProfile program
Fra : Peter Dall

Dato : 22-02-01 09:54

Hej.

Jeg har leget lidt med det program som heder NkProfile, i dette program (jeg
hentede fra mobiltricks.dk) kan man eks. slå to ekstra spil til i en
Nokia3210 v5.36, det var jo meget sjovt, men der er efter min mening mere
interesante ting i programmet.
Der er en undermenu man kan slå til i telefonen som heder "menu 11, net
monitor"
I denne menu er der en masse info om telefonen, netværket, osv. osv.
Men det meste står i noget kodeform, så mit ene spørgsmål er: Kan man finde
forklaring om de enkelte under-menu punkter et eller andet sted ??
Alternativt et sted man kan få fat i noget dokumentation om NkProfile
programmet.

Næste spørgsmål er:
Der er to ting man kan slå til på forsiden i programmet, den ene heder
"ALS", den anden "CSP override", hvad kan de to bruges til ?? (Jeg kan ikke
komme i tanke om hvad det er forkortelser for)

Mvh.
Peter

Fra : Erik Einum

Dato : 23-02-01 20:55

Peter Dall <peter_dall@hotmail.com> skrev
> [...]
> Men det meste står i noget kodeform, så mit ene spørgsmål er: Kan man
> finde forklaring om de enkelte under-menu punkter et eller andet sted ??

Søk på internett etter NetMonitor

Fant dessverre bare en link i farten, det finnes sikkert bedre
forklaringer. www.gsmworld.net/nokia/netmonitor/net_main.shtml
Problemet er at det blir flere og flere NetMonitor-punkt jo nyere tlf er,
og de forklaringene jeg har funnet er stort sett til 51/61-serien, evt.
til 9110.

> Alternativt et sted man kan få fat i noget dokumentation om NkProfile
> programmet.

Dette er det ikke support på. Utviklet av Mike Bradley, som også har laget
LogoManager. NkProfile krever at LogoManager er installert.

> [...]
> "ALS", den anden "CSP override", hvad kan de to bruges til ?? (Jeg kan
> ikke komme i tanke om hvad det er forkortelser for)

En kort forklaring på NkProfile finnes på den offisielle download-siden:
www.ajax.ic24.net/3210/nkprofile.htm

///Mvh. EE