Frames uden frames?
Fra : ts

Dato : 15-09-02 18:55

Hej,

Kan man lave en frame på en enkelt html side, UDEN at skulle have en index
fil med frameset?

--
Regards,
Thomas Schreiber

Fra : ts

Dato : 15-09-02 19:02

nevermind. har selv fundet ud af det

--

Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Claus Sørensen

Dato : 16-09-02 11:08

ts wrote:

> nevermind. har selv fundet ud af det

Og hvordan gjorde du så?

Det kan nemlig hjælpe andre, som står i samme situation som dig og som læser
denne tråd.

De herligste hilsner

Fra : ts

Dato : 16-09-02 11:09

"læste manualen"

--

Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Claus Sørensen

Dato : 16-09-02 15:36

ts wrote:

> "læste manualen"

Jeg tror ikke på, at du selv kiggede i W3Cs HTML-specifikationer og fandt
svaret der. Og dermed heller ikke vil anbefale andre, at det er der, de kan
hente svaret uden specifik henvisning.

Så med andre ord - hvilken manual læste du og hvad var løsningen på dit
problem?

De herligste hilsner

Fra : ts

Dato : 16-09-02 20:57

Det er op til dig om du vil tro på mig eller ej. Den der gider søge og har
lidt tålmodighed, finder som regel det han søger.

--

Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Jørn Andersen

Dato : 16-09-02 21:09

On Mon, 16 Sep 2002 21:56:59 +0200, "ts" <NOSPAMblabla@stall.dk>
wrote:

>Det er op til dig om du vil tro på mig eller ej. Den der gider søge og har
>lidt tålmodighed, finder som regel det han søger.

Med andre ord:
Du stillede et spørgsmål - formentlig fordi du ikke selv kunne løse
problemet.
Eftersom du nu selv har fundet løsningen, så kan alle andre også finde
det.

Det Claus påpeger er blot, at det er almindelig kutyme, at når man har
stillet et spørgsmål og bagefter selv finder svaret, så deler man også
svaret med andre. - Ellers stiller man sig let i en situation, hvor
andres motivation til at besvare éns spørgsmål kan ligge et meget
lille sted.

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 16-09-02 21:09

> Det er op til dig om du vil tro på mig eller ej. Den der gider søge og har
> lidt tålmodighed, finder som regel det han søger.

Med den holdning kommer du nok til at søge end del mere end nødvendigt.

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk
Hvis man kloner en sørøver, får man så en piratkopi?

Fra : ts

Dato : 17-09-02 08:36

Jeg fandt det på http://www.w3.org/TR/REC-html40/present/frames.html

--

Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Nadine

Dato : 22-09-02 03:46

linket virker ikke - og jeg ville ENORMT gerne vide hvad du gjorde.

Nadine =o)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørn Andersen

Dato : 22-09-02 11:50

On Sun, 22 Sep 2002 02:45:41 +0000 (UTC), Nadine
<kontaktnadine@hotmail.com> wrote:

>linket virker ikke - og jeg ville ENORMT gerne vide hvad du gjorde.

Jo, linket virker OK.

PS: Gider du tage et kig på:

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Jakob Simonsen

Dato : 17-10-02 14:39

Jeg er også problemer med at lave et frame på bare en enkelt side!! Kan jeg
ik få en lille hurtig og enkel forklaring på mit problem?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-10-02 16:45

Thu, 17 Oct 2002 13:39:19 +0000 (UTC), skrev Jakob Simonsen
<simonsen_jakob@hotmail.com>:

>Jeg er også problemer med at lave et frame på bare en enkelt side!! Kan jeg
>ik få en lille hurtig og enkel forklaring på mit problem?

Brug iframe.
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/ie5/iframe.htm