Havørred ?
Fra : Cosmic Kid

Dato : 15-09-02 18:14

Hej.

Er der gang i havørred fiskeriet rundt omkring langs vores smukke kyster & i
så fald fanger I noget ?? Det er snart nogle måneder siden jeg har været
ude med snøren pga. det varme sommer/sensommer vejr vi har haft kombineret
med den megen østenvind, som ikke er optimalt på denne årstid her hvor jeg
bor(Stevns) - men nu kribler det snart en hel del i fingrene igen efter at
komme nogle ture til min(e) sædvanlige kystplads/strækning.

Hvor varmt er vandtemperaturen egentlig lige nu ? Den må vel snart være
kommet noget under de 20 grader eller ligger den stadig deroppe omkring ??

KNÆK & BRÆK !
Steen

Fra : Hobi

Dato : 16-09-02 15:28

Hej Steen,

Jeg var i Lillebælt i weekenden ( lørdag-søndag ), og der var vandet 17,6
grad.
Vi fangede dog heller ikke noget, ikke engang hen på aftenen/natten......
( Vi fiskede efter torsk fra båd, samt dørgede ).
En lokal fortalte os, at de få fisk, som blev fanget, ikke havde noget i
maven - simpelthen fordi det var for varmt.

Jeg kunne heller ikke forestille mig, at der var meget gang i Havørrederne
med den temperatur......

--
MVH
Hobi

--
Mail : Mailto:hobi@post8.tele.dk
Homepage : Http://home8.inet.tele.dk/hobi

Fra : hansi.christiansen

Dato : 16-09-02 16:02

"Cosmic Kid" skrev d. 15-09-02 18:14 dette indlæg :
> [...]
>
> KNÆK & BRÆK !
> Steen
>
> Jeg har lige her til morgen set på tv. at vandet er ca.19 grader, så
du må væbne dig med lidt tålmodighed endnu, og håbe på at en god
efterårsstorm kan rode lidt rundt i vandet.

http://www.kandu.dk/

Fra : T. Andersen

Dato : 16-09-02 19:25

Hej Steen

Hvor fisker du henne på Stevns, eller ved du hvor der fiskes godt der
omkring.??

Andreas

"hansi.christiansen" <hansi.christiansen.news@kandu.dk> skrev i en
meddelelse news:qfmh9.77413$ww6.5550723@news010.worldonline.dk...