MS Windows
briani 27239
Mærkelig XP
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 15-09-02 17:54

Kan man indstille stand by indstillingerne i Win.XP
Jeg arbejder med en gammel Compaq Presario 5221 den har fungeret
upåklageligt i Windows98 mht. at gå i stand by automatisk når jeg lukker
windows. Men efter jeg har installeret XP-professionel skriver den sluk
computeren, og jeg skal slukke den manuelt

Fra : Madsen

Dato : 15-09-02 18:23

Nils Boesgaard skrev:

> Men efter jeg har installeret XP-professionel skriver den sluk
> computeren, og jeg skal slukke den manuelt

Kontrolpanel > Strømstyring > Fanebladet APM > Flueben ved
'Avanceret strømstyring'.

Madsen.

Fra : Peter

Dato : 15-09-02 19:12

"Nils Boesgaard" <ejby_elektronik@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> windows. Men efter jeg har installeret XP-professionel skriver den sluk
> computeren, og jeg skal slukke den manuelt

Hvis du har netværk på computeren eller LAN-internet kan du se det på Local
Area Cennection Statusen - det er godt nok ikke en speciel smart løsning men
den er der da...

Hilsen fra Peter