Nyt om Bjørn og Okay
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-09-02 14:29

Godaw. Netop hjemkommet fra Nykøbing Mors gågades lang-lørdag hvor "Far og
Søn" gav koncert på Kirketorvet kan jeg meddele en helt nybagt information
direkte fra Bjørn (Bjørn og Okay), som jeg spurgte om følgende.

SPØRGSMÅL: Du øhhh... Bjørn. Hwaaa.... har du øhhh glemt hvordan man laver
en ny cd?, host host.

SVAR: Jamen vi er ved at lave en ny cd som skal udkomme i november

KOMMENTAR: Nå, jamen det lyder da vældig. Tak skal du have

SVAR: Jov deetttt.......

____

Det var ellers et vældig show de gav og så kom Johny med en sjov vits om en
mand som hed Kurt og en mand som hed Ahmed (udenlandsker). Haha. Danskeren
stod og vaskede sin bil, hvorefter fremmedarbejderen hentede en vinkelsliber
og skar 10 cm. af sin egen bils udstødningsrør.
Kurt kikkede undrende og kløede sig i nakken, hmmm.. Du øh Ahmed,
hvorfor gjorde du det. Jo, sagde Ahmed: Du døbe din bil - mig omskære min
bil. HAHAHAHAHAHAHA - 500 tilskuere på Kirketorvet brød ud i et kæmpe
latteranfald og lå flade af grin.

Jov-jov. Det var noget vældig noget.

Hilsen Åge

Fra : Lars Raaby

Dato : 15-09-02 22:29

Åge Halldorsson skrev i et tidliger indlæg:

> [...]
> din bil - mig omskære min bil. HAHAHAHAHAHAHA - 500 tilskuere på
> Kirketorvet brød ud i et kæmpe latteranfald og lå flade af grin.

Var du i Expert og købe den nye cd med Tonight da du var i Nykøbing?

--
Lars

- vi må da håbe det bliver bedre i morgen...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-09-02 04:50

Lars Raaby <nospam2@raaby.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d84fb8b$0$95143$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Åge Halldorsson skrev i et tidliger indlæg:

> Var du i Expert og købe den nye cd med Tonight da du var i Nykøbing?

> Lars
___________

Jeg aner ikke hvad du snakker om?

Vel gør jeg da så. Jeg var inde og købe den. Jeg havde ikke planlagt det,
men jeg blev presset til det.
Joh, Gerhard han kan bare det der med dansktop.

Hilsen Åge

Fra : Spliff

Dato : 15-09-02 23:35

> [...]
>
> SVAR: Jamen vi er ved at lave en ny cd som skal udkomme i november
>
> KOMMENTAR: Nå, jamen det lyder da vældig. Tak skal du have

Godt comeback,Åge.

> SVAR: Jov deetttt.......

Urgh!!!

> [...]
> hvorfor gjorde du det. Jo, sagde Ahmed: Du døbe din bil - mig omskære min
> bil. HAHAHAHAHAHAHA - 500 tilskuere på Kirketorvet brød ud i et kæmpe

Nåååå,vi prøver at fremprovokere en diskussion om
udlændinge her i dk.kultur.musik.
Jeg står af.

> Jov-jov. Det var noget vældig noget.
>
> Smukt og meget,meget sigende om både
arrangementet og dit sproglige talent.

> Tinkey winkey og pik-a-tju

Spliff

Fra : Gorm Johnsen

Dato : 16-09-02 00:01

> [...]
> hvorfor gjorde du det. Jo, sagde Ahmed: Du døbe din bil - mig omskære min
> bil. HAHAHAHAHAHAHA - 500 tilskuere på Kirketorvet brød ud i et kæmpe

Jeg troede ellers at omskæring var mest udbredt blandt jøder. Og hvor mange
jøder hedder mon Ahmed?
Hele det optrin du beskriver er bare endnu et eksempel på at det ikke
ligefrem er studenterhuen der trykker på jer dansktopnørder. Båtnakker.

Men fortsat god week-end, alligevel.

Gorm Johnsen
www.troldelyd.com

Fra : Lars Raaby

Dato : 16-09-02 18:24

Åge Halldorsson skrev i et tidliger indlæg:

> 500 tilskuere på
> Kirketorvet brød ud i et kæmpe latteranfald og lå flade af grin.

Nu kommer du igen med usandheder Åge. )
I følge Lokalmagasinet på Radio Limfjord fortalte de at der var over
1000 mennesker samlet på Kirketorvet.
Hvem taler sandt?

--
MVH Lars
som er %-(

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-09-02 20:16

Lars Raaby <nospam2@raaby.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d8613cb$0$95115$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Nu kommer du igen med usandheder Åge. )
> I følge Lokalmagasinet på Radio Limfjord fortalte de at der var over
> 1000 mennesker samlet på Kirketorvet.
> Hvem taler sandt?
________________

Det gør Lokalmagasinet nok, men jeg var bange for at overdrive. Det ligger
ikke til mig. Men lad os bare sige at der var uhtggeligt mange og at torvet
og til- og fragåning dertil/fra var ret umulig. g.

Hilsen Åge

Fra : Skrækkelige Olfert

Dato : 16-09-02 21:02

> [...]
> ikke til mig. Men lad os bare sige at der var uhtggeligt mange og at torvet
> og til- og fragåning dertil/fra var ret umulig. g.

Der kan da godt have været 1000 tilskuere, men kun halvdelen brød ud i latter.

Mvh. Olfert

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 20-09-02 02:43

> Nu kommer du igen med usandheder Åge. )
> I følge Lokalmagasinet på Radio Limfjord fortalte de at der var
> over 1000 mennesker samlet på Kirketorvet.
> Hvem taler sandt?

Sikker begge kilder: De 500 Åge talte om, og de andre 500 der
fattede hvad der skete...