RE: sikke en dejlig en NG
Fra : signe sørensen

Dato : 15-09-02 16:56

Hej Dorthe.

mange tak skal du have.

Jeg synes ikke jeg så nogle huskatte, men vi var også sammen med vores
overbo, og de har en chincilla perser, så dem var de jo mest
interesseret i, for sm hun siger de er jo mere spændende end helt
almindelig huskatte.

Jeg er da helt ked af at jeg ikke så kårringen af Bedste Huskat.

Hilsen Signe og Laban, som ligger og dovner

Fra : Eva Schmidt

Dato : 15-09-02 17:41

signe sørensen <kandispigen@sajbar.dk> skrev i en
> [...]
> overbo, og de har en chincilla perser, så dem var de jo mest
> interesseret i, for sm hun siger de er jo mere spændende end helt

Hej Signe

Det er ellers tit at "almindelige huskatte" er de mest populære på en
udstilling!

Og jeg må ærligt indrømme, at udtalelsen fra din nabo, at en racekat er mere
interessant end en huskat, den kan jeg ikke lide!!
Det er i orden at have en favorit-race, det har de fleste, men at betragte
en huskat som værende uinteressant - føj altså!!!
Jeg går ud fra, at det er huskatte, du selv har, og de er nøjagtigt lige så
søde, smukke og dejlige som de fineste racekatte!!!

mvh Eva

Fra : Helle Andersen

Dato : 15-09-02 17:53

signe sørensen wrote:
> [...]
> overbo, og de har en chincilla perser, så dem var de jo mest
> interesseret i, for sm hun siger de er jo mere spændende end helt

Tja, jeg har abyssiniere, så jeg synes, at abyssinierne er mest spændende,
folk der har skovkatte derhjemme synes sikkert, at de er
mest spændende på en udstilling og masser af mennesker synes, at
huskattene er mest spændende, fordi de ligner dem derhjemme
Huskattene plejer i hvert fald ikke at mangle opmærksomhed

Jeg synes, at det er ret naturligt, at det er sådan og alle kattene er jo
dejlige, så man skal ikke nedvurdere nogen af dem.

--
Helle
DK Tick-Tag