GTA3 = For svært??
Fra : Dopedog

Dato : 15-09-02 16:29

Dav dav

Nå men jeg har så fået fat i Grand Theft Auto 3 og har spillet det utroligt
meget MEN ... jeg synes det er "LIDT" for svært ...

Jeg sidder faktisk fast allerede i starten af spillet.
Jeg kan vælge 3 missioner:

1. At køre løb mod nogle kanonhurtige biler.
2. At bombe 3 Triad varevogne
3. At hjælpe nogle buddys til at begå bankrøveri

Jeg har prøvet hver af dem utrolig mange gange men KAN bare ikke komme forbi
dem ... nogen der har nogle gode råd??

-Ronnie

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 15-09-02 18:22

Dopedog wrote:

> [...]
> 3. At hjælpe nogle buddys til at begå bankrøveri
>
> Jeg har prøvet hver af dem utrolig mange gange men KAN bare ikke komme forbi

Tjae, ikke andet end: Tadaa! prøv igen

Jeg har selv gennemført de nævnte to gange, og så svære er de da heller
ikke

Mvh. Jacob.

Fra : Dopedog

Dato : 15-09-02 18:23

> Tjae, ikke andet end: Tadaa! prøv igen
>
> Jeg har selv gennemført de nævnte to gange, og så svære er de da heller
> ikke

JOOOOOOOOOOEH de er så hehe

2eren tror jeg dog godt jeg kan klare.... MÅ sku lige prøve igen :D

-Ronnie

Fra : NoName

Dato : 15-09-02 19:43

3'eren er da utrolig let. Du skal bare tage en hurtig bil. Når du så har
røvet banken kører du ned i spray forretningen og mister politiet.

MVH. Henrik

Fra : Dopedog

Dato : 15-09-02 20:08

> 3'eren er da utrolig let. Du skal bare tage en hurtig bil. Når du så har
> røvet banken kører du ned i spray forretningen og mister politiet.
>
> MVH. Henrik

Ah spray forretningen ... den havde jeg slet ikke tænkt på :)

Thanks :)

-Ronnie

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 15-09-02 23:57

http://www.gta3.com kan du iøvrigt finde hjælp/hints til alle
missionerne. :)

Andreas Jeppesen

Fra : Dopedog

Dato : 16-09-02 05:48

> På http://www.gta3.com kan du iøvrigt finde hjælp/hints til alle
> missionerne. :)
>
> Andreas Jeppesen

Takker ....

-Ronnie

Fra : Simon Kamber

Dato : 16-09-02 17:05

On Sun, 15 Sep 2002 17:28:54 +0200, "Dopedog" <dopedog@ofir.dk> wrote:

>2. At bombe 3 Triad varevogne
Hent håndgranaterne hos 8-ball, og derefter stopper du bare
varevognene ved at parkere foran dem. Pas på ikke at ramme dem med
bilen da de så går i panik(hvilket de ikke gør hvis de bare bliver
stoppet mens man løber hen til dem og tager grundigt sigte med en
håndgranat.