Sikke en sød idé :-)
Fra : Louise Viborg

Dato : 15-09-02 16:54

Vil bar elige sige, at jeg synes det er en rigtig sød idé Jette har fået
med at annoncere de forskellige kattes fødselsdage på hjemmesiden

Venlig hilsen Louise (som er ved at lægge billeder af killingerne i
albummet )
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk - HUNKILLING TIL SALG!

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 15-09-02 17:09

In article <3d84ad0d31ba1@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Louise Viborg
<shunozahra@rodsen.dk> wrote:

> Vil bar elige sige, at jeg synes det er en rigtig sød idé Jette har fået
> med at annoncere de forskellige kattes fødselsdage på hjemmesiden

Nøj! Det må jeg se

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Ann K.

Dato : 15-09-02 17:29

Hæ - det virker vist ikke... Ranje har fø's'da' idag - og jeg skyndte
naturligvis at rette i hans profil, så han kunne få en annonce... men
der er ikke sket noget endnu
Ranje ligger her ved siden af mig og er dybt skuffet! *sss*

Mvh Ann

Fra : Inger Kaya

Dato : 15-09-02 17:42

HIP HIP HURRA FOR RANJE... nus ham hjertelig tillykke med dage fra
alle os... Thotía står her ved skærmen og er klar med et næsemøf...

/ Inger Kaya...(og misserne som i kor siger MIAAAUUU til Ranje)
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 15-09-02 17:49

In article <am2cfq$c79$1@sunsite.dk>, Ann K. <tsars@os.dk> wrote:

> [...]
> der er ikke sket noget endnu
> Ranje ligger her ved siden af mig og er dybt skuffet! *sss*

Årh! Både ondt i poten og ingen fødselsdagshilsner! vi var vist for
optaget af at finde på en kur til at opfatte det der med
fødselsdagen...
Men bedre sent end aldrig: rigtig hjertelig til lykke Ranje!

PS - har lige chekket - fødselsdagen er på

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Jette

Dato : 15-09-02 18:49

"Ann K." skrev:
> [...]
> der er ikke sket noget endnu
> Ranje ligger her ved siden af mig og er dybt skuffet! *sss*

Ihhh, altså hvor er det bare for DÅÅRLIGT

Ranje har nu fået sin fortjente fødselsdagshilsen på hjemmesiden

Mvh. Jette

Fra : Jette

Dato : 15-09-02 18:51

.... af pladshensyn kan fødselsdagshilsener kun ses når man IKKE er
logget på. Men det bliver ændret senere i forbindelse med flytningen af
login til forsiden..

Mvh. Jette

Fra : Louise Viborg

Dato : 15-09-02 19:12

TILLYKKEEEEEE med fødselsdagen til Ranje fra os og misserne og
killigerne

Venlig hilsen
Louise Viborg